a7a266 is ook lekker 2 ddr slotjes en 3 sdr slotjes voor als je nog wat hebt liggen zoals ikke en oook een goed prijsje maar 399,- ii zou he ook wel willen maar wacht denk ik nog ff moet nog iets meer sparen zodat ikover een tijdje een athlon 4 en een geforce 4kan kopen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Als je niet gaat overclocken zou ik voor de A7M gaan. Wel komt hier binnenkort de nieuwere rev. voor uit waar je wel je multiplier kan aanpassen. Persoonlijk zou ik nooit voor de A7A gaan. al helemaal niet als daar SDRAM op gaat. We hebben er al veel problemen mee gehad
HODL
A7A266 heeft veel hitte problemen en is vrij traag met ddr, de amd chipset is (bij mijn weten) sneller en lijkt mij ook stabieler dan een via of ali chipset, ook al zit er op de A7M266 ook een via chipje.
Ik zou voor de A7M gaan
Ik zou voor de A7M gaan
LOL zitten we gelijk met z`n alle de A7A af te kraken
HODL
okeej jullie vinden die a7a dus niet de goed keuze
das wel duidelijk
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
En terecht, dat mobo is verrot joh, ik heb hem een weekje mogen proberen van MyCom maar die is dus meteen weer terug gegaan. Mijn systeem is nu uitgerust met een MSI K7T266 en ik kan gerust zeggen dat performance met hetzelfde proccie en geheugen 3 keer zo veel beter is geworden!
(of topic)
Hee wannapuf wat vond je van de end sequence van FF 9?
(/of topic)
Kan je op die MSI wel de multiplier veranderen?
(/of topic)
Kan je op die MSI wel de multiplier veranderen?
HODL
Waarom geen Epox..
Draait hiero super..
Ik ben zelf ook fan van " de grote merken "
Nu is wat anders geprobeerd... zeker geen spijt van.
Draait hiero super..
Ik ben zelf ook fan van " de grote merken "
Nu is wat anders geprobeerd... zeker geen spijt van.
Inderdaad, van de tweakers frontpage ( hier )Waarom geen Epox..
Draait hiero super..
De 8K7A begint één van de populairdere 760 moederborden te worden. Enkele belangrijke redenen hiervoor zijn volgens de reviewer de aanwezigheid van multiplier dipswitches, de mogelijkheid om je CPU op hogere voltages dan 1,85V te laten draaien en de no-nonsense layout met 6 PCI sloten. De testresultaten zien er goed uit, maar worden helaas niet vergeleken met die van andere moederborden. De reviewer komt tot een positieve slotsom, met als enige echte nadeel de wat summiere handleiding:
Eerlijk gezegd viel die me een beetje tegen. FF8 en 7 hadden een veeeeel mooier eindeOp dinsdag 17 juli 2001 21:59 schreef Ralphie het volgende:
(of topic)
(/of topic)
Ik zit nu nog met de oude rev van de Asus A7M266, zou je die nog om kunnen ruilen bij asus. Of moet ik dan gewoon ff wat slopen aan dat ding en dan terug gaan naar de winkel waar die vandaan is.
| I've got permission to color outside the lines |
Hmz, mijn MSI is anders wel 3 keer zo snel als dat bordje.Op woensdag 18 juli 2001 02:16 schreef socket het volgende:
Ik heb de ASUS A7A, Deze moet je beslist aanschaffen als je een supersnel pc'tje wil
Ik zou voor het MSI mobo gaan, goed mobo enigste probleem is dat hij nog al raar doet met USB. Mijn muis valt hele tijd uit. Maar met nieuwere versies zou USB het goed moeten doen.
Ik persoonlijk zou voor de Asus A7M266 gaan.
Het boardje heb ik nu bijna een maand in huis en ik heb absoluut geen enkel probleem ondervonden.
Hij is lekker stabiel en loopt perfect...
Het boardje heb ik nu bijna een maand in huis en ik heb absoluut geen enkel probleem ondervonden.
PS5 User ;-) ...
Nadeel is dat die niet goede te klokken is. Je zal moeten solderen wil je de multiplier kunnen veranderen. Ik las ergens dat de nieuwe rev. het wel zal hebben.Op woensdag 18 juli 2001 14:34 schreef supernova het volgende:
Ik persoonlijk zou voor de Asus A7M266 gaan.
| I've got permission to color outside the lines |
jammer dat je dan die DDR en die sd-ram niet samen erop kunt prikken want dan werkt het niet of zo ontiegelijk traag. En het kan misschien zelfs je systeem aantasten is bij een vriend gebeurdOp dinsdag 17 juli 2001 21:43 schreef McFlipp het volgende:
a7a266 is ook lekker 2 ddr slotjes en 3 sdr slotjes voor als je nog wat hebt liggen zoals ikke en oook een goed prijsje maar 399,- ii zou he ook wel willen maar wacht denk ik nog ff moet nog iets meer sparen zodat ikover een tijdje een athlon 4 en een geforce 4kan kopen
Verwijderd
Wat halen jullie allemaal voorn scores bij de MEM Bench van Sandra2001 met de MSI k7t266 pro
Pagina: 1