Op zoek naar een telefoonhouder voor een Xbox One controller

Pagina: 1
Acties:
  • 894 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vindictive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-02 16:12
Voor mijn vakantie ben ik op zoek naar een telefoonhouder voor een Xbox One S controller. Ik heb daarvoor het volgende product gevonden: https://www.amazon.com/Da...t-Bluetooth/dp/B07C2JWCV5

Voor het gemak ben ik er maar even vanuit gegaan dat de clip zowel op een Xbox One controller als een Xbox One S controller werkt. Volgens mij is er qua afmetingen vrij weinig verschil.

Soortgelijke producten als bovenstaande worden ook op Ali Express, Ebay en de Duitse Amazon aangeboden maar geen enkele aanbieder kan nog voor aankomende zondag leveren.

Ik heb winkels als Nedgame en Next-Level gebeld maar populair lijkt een dergelijke oplossing niet, ze hebben het nog nooit eerder verkocht.

Weet iemand waar ik kan aankloppen om nog op tijd een dergelijke telefoonhouder aan te schaffen?

Beste antwoord (via Vindictive op 12-07-2018 14:46)

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien je in tijdnood zit qua locatie... Misschien is het een idee om de controller-houder naar je hotel/AirBnB op je vakantiebestemming te verzenden?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vindictive
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-02 16:12
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 10:54:
Aangezien je in tijdnood zit qua locatie... Misschien is het een idee om de controller-houder naar je hotel/AirBnB op je vakantiebestemming te verzenden?
Dat zou inderdaad kunnen!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Aankoopadvies is niet de bedoeling op Tweakers, buiten de daarbij bestemde fora. Dit is daarop geen uitzondering en daarom gaat het topic ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.