@arnoudwokke, over nieuws: Overheid VS laat ZTE weer handelen met Amerikaanse bedrijven na betaling:
Er staat onder andere in:
Nou is die 'defense bill' aangenomen door de senaat, moet er weer over onderhandeld worden met, ik geloof, congress en/of de regering voor die echt in werking treedt, maar mijn punt: de overeenkomst in het nieuwsartikel is zeker niet het slotstuk. Hooguit een nieuwe zet in het schaakspel, of een nieuwe ontwikkeling in de soapserie.
Er staat onder andere in:
...en dat is, naar mijn mening, niet waar. Er is immers door de senaat een aanpassing gedaan aan de 'defense bill' die onlangs door die senaat is geaccepteerd - en die aanpassingen maken die deal van Trump over ZTE ongedaan.De overeenkomst vormt het slotstuk van de maandenlange handelsblokkade.
Nou is die 'defense bill' aangenomen door de senaat, moet er weer over onderhandeld worden met, ik geloof, congress en/of de regering voor die echt in werking treedt, maar mijn punt: de overeenkomst in het nieuwsartikel is zeker niet het slotstuk. Hooguit een nieuwe zet in het schaakspel, of een nieuwe ontwikkeling in de soapserie.