Fout melding bij configuratie homebridge

Pagina: 1
Acties:
  • 559 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-12-2024
Beste mensen

Ik heb met succes homebridge geïnstalleerd op mijn Raspberry pi
Nu is het de bedoeling dat mijn Sonos toegevoegd wordt in de home app van Apple
Heb via google Gevonden hoe het moet (https://www.appletips.nl/sonos-homebridge-homekit/)
Als ik nu in de online omgeving van homebridge bij config alle data invul die ik moest invullen en ik op save druk dan krijg ik de melding : config syntax error - config contains invalid JSON
Iemand een idee wat er aan de hand is kom er zelf niet uit helaas ook niet echt met behulp van Google dus ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen

Gr Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit staat in Programming omdat... :? Zie Waar hoort mijn topic?.

Open gerust een nieuw topic, maar doe dat dan even in 't juist subforum en volg dan even onze Quickstart a.u.b.

Wat betreft je probleem: lees nou gewoon die foutmelding eens, hoe moeilijk is het: je JSON is ongeldig, ofwel: je hebt ergens een fout gemaakt. En zo moeilijk is JSON nou ook weer niet. Haal je config desnoods even door een validator...

Edit: Ik zie dat je in september nog "met vakantie" bent gestuurd vanwege dit soort topics. Ik kan je verzekeren dat je hard op weg bent naar een tweede, langere, vakantie. Daarbij zou 't fijn zijn als je ons niet alleen als helpdesk gebruikt maar ook eens een poging waagt zelf wat bij te dragen her-of-der.

[ Voor 62% gewijzigd door RobIII op 12-07-2018 08:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.