Tv out Hercules Geforce DDR

Pagina: 1
Acties:

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-08 19:39
ik heb dus een Tv out Hercules Geforce DDR
nu heb ik een vraagje
als ik nu beeld op mijn tv wilt hebben dan gaat het beeld van mijn monitor weg
is dit normaal
kan ik niet tegerlijketijd beeld om mijn monitor en beeld op tv krijgen
ik heb deze aangesloten met een s video kabel maar deze geeft geen kleur
hoe moet ik dit aansluiten met kleur

gr wing

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Je kan niet tegelijk je monitor en je TV gebruiken. Dan hadden ze wat extra dingetjes op die kaarten moet maken :). Dat je geen kleur hebt komt waarschijnlijk door een slechte kabel/contact. Je hoeft niets te doen behalve de kabel er inpluggen. S Video is dus met die pinnetjes en niet met de tulp stekker. S Video is beter. Als je het verloop stukje gebruikt kun je even testen met een normale videokabel met tulpstekkers. Dit heeft wel slechtere kwaliteit. (Je kan gewoon ff een audio kabel nemen om te testen.)

Verwijderd

Kan je dan ook je videokaart in plaats van op een cd op een grote videoprojector aansluiten?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

MEt proggie Tvtool kun je wel allebei teglijk aan hebben, probleem is dat je monitor een lage refreshrate aan moet kunnen, nl net zo laag als die van je tv, dat is geloof ik 50Hz of 40Hz weet ik niet zeker.

Ik heb het geprobeerd met mijn Prophet DDR, tvout met Vision Master Pro 400 en het werkte wel ik had alleen niet echt het idee dat mijn monitor het leuk vond. (waarom weet ik niet, just a feeling)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.