Wat ga je met je laptop doen?
Photoshop, video editing, web design, VR-gerelateerde dingen + Heavy gaming
Wat is je budget?
1500 euro max, eventueel 1600 maar niet hoger
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, continu gebruik voor mijn studie en af en toe om op te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Wordt nader uitgelegd
Ik heb niet zo lang geleden een post geplaatst betreft BTO. Ik heb verder nog wat websites bekeken en zelfs de pricewatch hier op "ingelicht".
Ik had van een user de volgende 2 laptops ter beschikking gesteld gekregen:
HP Omen 15-dc0096nd
Asus ROG Strix GL703GM-E5045T
Beiden mooi-uitziende laptops, maar helaas maar 1 stickje RAM van 16 GB. Is voor mijn part niet zo erg, vooral omdat het een i7-8750H 6-core heeft en een 1060-6GB waarna ik ook zocht, maar voor toch een kleine performance boost zoek ik toch na een Dual-channel (2x 8 GB) (Ik wil persoonlijk niet extra geld neertellen om nog wat RAM erin te zetten, vind ik wat overkill).
Toen ben ik op deze gestuimd + Dit zijn op dit moment mijn keuzes:
Asus ROG Strix GL703GM-E5091T
Dell G5 15 - 1060 6 GB Max-Q
Clevo N850EP6 - LaptopParts4Less
De Dell en Asus hebben ook een zeer mooi design, alleen jammer betreft dat de Dell een Max-Q variant heeft en dus hierdoor 10% performance verlies heeft. Nogsteeds een solide keuze als je het mij vraagt.
LP4L is voornamelijk voor de aantrekkelijke prijs. De reden dat ik LP4L noem is dat het blijkbaar veel meer goede reviews heeft dan BTO en LaptopPlus.
Mijn vraag is voornamelijk of iemand zijn of haar mening kan geven betreft de 3 laptops, welke misschien een "beste" keuze kan zijn. Ook als je ervaring hebt met LP4L zou ik dat graag willen horen. Ik heb, zoals vermeld, wel wat reviews gevonden maar er is verder niet zo veel over de site te vinden.
Photoshop, video editing, web design, VR-gerelateerde dingen + Heavy gaming
Wat is je budget?
1500 euro max, eventueel 1600 maar niet hoger
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, continu gebruik voor mijn studie en af en toe om op te gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Wordt nader uitgelegd
Ik heb niet zo lang geleden een post geplaatst betreft BTO. Ik heb verder nog wat websites bekeken en zelfs de pricewatch hier op "ingelicht".
Ik had van een user de volgende 2 laptops ter beschikking gesteld gekregen:
HP Omen 15-dc0096nd
Asus ROG Strix GL703GM-E5045T
Beiden mooi-uitziende laptops, maar helaas maar 1 stickje RAM van 16 GB. Is voor mijn part niet zo erg, vooral omdat het een i7-8750H 6-core heeft en een 1060-6GB waarna ik ook zocht, maar voor toch een kleine performance boost zoek ik toch na een Dual-channel (2x 8 GB) (Ik wil persoonlijk niet extra geld neertellen om nog wat RAM erin te zetten, vind ik wat overkill).
Toen ben ik op deze gestuimd + Dit zijn op dit moment mijn keuzes:
Asus ROG Strix GL703GM-E5091T
Dell G5 15 - 1060 6 GB Max-Q
Clevo N850EP6 - LaptopParts4Less
De Dell en Asus hebben ook een zeer mooi design, alleen jammer betreft dat de Dell een Max-Q variant heeft en dus hierdoor 10% performance verlies heeft. Nogsteeds een solide keuze als je het mij vraagt.
LP4L is voornamelijk voor de aantrekkelijke prijs. De reden dat ik LP4L noem is dat het blijkbaar veel meer goede reviews heeft dan BTO en LaptopPlus.
Mijn vraag is voornamelijk of iemand zijn of haar mening kan geven betreft de 3 laptops, welke misschien een "beste" keuze kan zijn. Ook als je ervaring hebt met LP4L zou ik dat graag willen horen. Ik heb, zoals vermeld, wel wat reviews gevonden maar er is verder niet zo veel over de site te vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2018 23:04 ]