In 2009 heb ik mijn laatste computer gekocht. Deze gebruik ik nog steeds dagelijks. Het enige dat ik gedaan heb in dit systeem is een SSD schijf geplaatst. Nog met een GeForce GTX 275 en een Core™ i7 920 (4x 2666 MHz) Ja ja 
Nu ben ik op zoek naar wat anders.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een PC waar ik mijn DJI Mavic filmpjes op kan bewerken en ik games kan spelen. Net 3 maanden op reis geweest door Australie en Nieuw Zeeland. Veel materiaal geschoten maar het bekijken van een fimpje op hoge resolutie is al een uitdaging en doet mijn oude baasje bijna laten opstijgen. Software die ik wil gaan gebruiken is: Lightroom, Premiere Pro. Games die ik wil spelen zijn: BF, Blizzard games, Far Cry. Ik wil soepel kunnen gamen op high/ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 2000 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik neem niks mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende systeem samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een 23 inch monitor (P235HBbd) die ik als tweede scherm wil gebruiken.
Ga je overklokken?
Nee, vooralsnog niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is. Is dit een goed systeem voor wat ik wil en werken alle componenten goed samen zonder dat ik allerlei updates en tweaks uit moet voeren? Wat zou ik beter anders kunnen doen?
Nu ben ik op zoek naar wat anders.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een PC waar ik mijn DJI Mavic filmpjes op kan bewerken en ik games kan spelen. Net 3 maanden op reis geweest door Australie en Nieuw Zeeland. Veel materiaal geschoten maar het bekijken van een fimpje op hoge resolutie is al een uitdaging en doet mijn oude baasje bijna laten opstijgen. Software die ik wil gaan gebruiken is: Lightroom, Premiere Pro. Games die ik wil spelen zijn: BF, Blizzard games, Far Cry. Ik wil soepel kunnen gamen op high/ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal 2000 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik neem niks mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het volgende systeem samengesteld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 198,17 | € 198,17 |
| 1 | Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 | € 173,37 | € 173,37 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 595,05 | € 595,05 |
| 1 | Seagate IronWolf, 4TB | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Zwart | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart | € 410,- | € 410,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 166,85 | € 166,85 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 750 G2 | € 121,34 | € 121,34 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 165,69 | € 165,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.011,47 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een 23 inch monitor (P235HBbd) die ik als tweede scherm wil gebruiken.
Ga je overklokken?
Nee, vooralsnog niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is. Is dit een goed systeem voor wat ik wil en werken alle componenten goed samen zonder dat ik allerlei updates en tweaks uit moet voeren? Wat zou ik beter anders kunnen doen?