Programma nodig dat in meerdere sites zoekt

Pagina: 1
Acties:
  • 522 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Momenteel ben ik vrij concreet bezig om een onderneming te starten in het organiseren en verkopen van voetbalreizen voor de particuliere sector. Ik ben al vrij ver met een ondernemingsplan alleen loop ik momenteel vast op het volgende;

Ik zoek namelijk een programma dat voor mij een aanbod kan zoeken voor beschikbare voetbaltickets bij voetbalclubs. Dit, in combinatie met het vinden van beschikbare hotel/hostelkamers in de omgeving van het desbetreffende stadion. Dit geheel moet uiteindelijk voor mij zo in werking treden dat ik de combinaties kan vertonen op mijn website en dat bezoekers van de website dus altijd in een actueel aanbod kijken.

Weet iemand of hier speciale software/programma's voor bestaan of is het verstandig om dit zelf te schrijven? In het tweede geval ben ik ook zeer benieuwd naar de kosten die hier bijkomen, wie zulke programma's kunnen schrijven en of hier tips voor zijn?

Alvast bedankt voor de reacties om mij zo verder te helpen aan de laatste loodjes voor de onderneming.

Groet,
Stefan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Voor hotels moet je even zoeken op OTA XML.
Voetbaltickets weet ik niet meer uit mijn hoofd (te lang geleden).

*snip* niet relevant voor TS en je hoeft hier ook niet je eigen diensten (subtiel) aan te bieden of laten vallen

[ Voor 94% gewijzigd door RobIII op 11-07-2018 21:19 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry maar dit is niet heel veel meer dan een Waar vind ik...? topic. Daarbij is het enigszins wervend (hoewel wellicht niet zo bedoeld) en daarom hebben we Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! bovenaan 't forum staan prijken.

In Programming (en zo'n beetje de héle Devschuur® for that matter) hebben we 't over zélf programmeren; zie ook Waar hoort mijn topic?:
Programming
Problemen met applicatieprogrammering of serversided scripting.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Delphi geeft een access violation die je niet op kunt lossen.
  • Je sessie in PHP of ASP werkt niet, al dan niet in één bepaalde browser.
  • De 3D-wereld die je gemaakt hebt in C++ met OpenGL wordt verkeerd gerenderd.
Daarnaast is Programming ook het forum voor taalonafhankelijke ontwerpproblemen, bijvoorbeeld:
  • Het algoritme dat je ontworpen hebt krijg je niet efficiënt genoeg.
  • Je hebt twijfels bij de database-opzet die je ontworpen hebt.
  • Je weet niet zeker waar je in je OO-ontwerp de verantwoordelijkheden moet leggen.
Al met al meer dan voldoende reden om je topic te sluiten.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.