Beste,
Ik heb een vraagje. Sinds deze week heb ik, wanneer ik langer dan een kwartiertje op mijn pc zit dat ik een error krijg met de melding dat mijn CPU oververhit is. Als ik dan via F1 naar het utility scherm ga zie ik onderstaand. Er staat dat 1 van mijn fans niet werkt als ik het goed begrijp.
Ik heb mijn pc laatst ergens heen meegenomen dus mogelijk dat daardoor iets kapot is gegaan.
Nu houdt mijn kennis hier een beetje op, dus ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen. zouden jullie mij kunnen helpen?
Hieronder de foto van mijn scherm op het utility scherm en de setup van mijn computer.
Alvast bedankt voor de hulp!
Hier een link naar de screenshot van het utility scherm:
https://www.mupload.nl/img/x025xfvxik.jpg
Hier mijn setup:
Ik heb een vraagje. Sinds deze week heb ik, wanneer ik langer dan een kwartiertje op mijn pc zit dat ik een error krijg met de melding dat mijn CPU oververhit is. Als ik dan via F1 naar het utility scherm ga zie ik onderstaand. Er staat dat 1 van mijn fans niet werkt als ik het goed begrijp.
Ik heb mijn pc laatst ergens heen meegenomen dus mogelijk dat daardoor iets kapot is gegaan.
Nu houdt mijn kennis hier een beetje op, dus ik heb geen idee hoe ik dit op moet lossen. zouden jullie mij kunnen helpen?
Hieronder de foto van mijn scherm op het utility scherm en de setup van mijn computer.
Alvast bedankt voor de hulp!
Hier een link naar de screenshot van het utility scherm:
https://www.mupload.nl/img/x025xfvxik.jpg
Hier mijn setup:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Xeon E3-1230 V3 Boxed | € 312,95 | € 312,95 |
1 | Asus H97-PRO | € 0,- | € 0,- |
1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,65 | € 40,65 |
1 | Cooler Master Silencio 352 | € 57,61 | € 57,61 |
1 | Cooler Master Seidon 120V | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 139,26 | € 139,26 |