Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn HBO studie. Ik heb ook nog een gaming pc staan, dus een beest van een machine hoeft het niet te worden. Maar ik ben wel op zoek naar iets degelijks. Op dit moment heb ik een Asus N56VZ-S2415H waar ik sinds 2012 erg tevreden over ben, echter begint hij wat kuren te vertonen.
Wat ga je met je laptop doen?
Office pakket, internet, af en toe Photoshop/Lightroom.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Yes
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, HP, Lenovo. Maar ik heb tot nu toe altijd Asus gehad
Ik sta zeker open voor (goede) alternatieven.
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken voor laptops op zowel webshops, pricewatch van Tweakers en hier ook reviews van op YouTube aan het kijken (wanneer beschikbaar).
Recent zag ik in de pricewatch dat Asus (zeer recent) met een nieuw Zenbook model is uitgekomen op 6 juli 2018.
Dit betreft de volgende laptop:
Asus UX430UA-GV265T
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV265T
Zo zag ik ook de ietwat oudere, bekende blauwe Zenbook die al best veel reviews heeft.
Dat is dus deze:
Asus UX430UA-GV259T
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV259T (Qwerty toetsenbord)
Ik heb ze eens beide in de vergelijkingsfunctie gezet en volgens mij is de grijze GV265T een soort van opvolger van deze?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1069119;1185007/
Wat ik me dan afvraag. Waarom is de nieuwe dan nog 100 euro goedkoper (849 tegenover de blauwe 949)?
Ik vind het erg jammer dat er nog niet echt een review is van dit nieuwe model, logisch omdat hij pas nét op de markt is blijkbaar. Maar daarom ben ik wel een beetje sceptisch om deze te gaan bestellen.
Als jullie nog andere goede alternatieven hebben hoor ik het graag!
B.v.d.
Wat ga je met je laptop doen?
Office pakket, internet, af en toe Photoshop/Lightroom.
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Yes
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Asus, HP, Lenovo. Maar ik heb tot nu toe altijd Asus gehad
Ik ben al een tijdje rond aan het kijken voor laptops op zowel webshops, pricewatch van Tweakers en hier ook reviews van op YouTube aan het kijken (wanneer beschikbaar).
Recent zag ik in de pricewatch dat Asus (zeer recent) met een nieuw Zenbook model is uitgekomen op 6 juli 2018.
Dit betreft de volgende laptop:
Asus UX430UA-GV265T
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV265T
Zo zag ik ook de ietwat oudere, bekende blauwe Zenbook die al best veel reviews heeft.
Dat is dus deze:
Asus UX430UA-GV259T
pricewatch: Asus Zenbook UX430UA-GV259T (Qwerty toetsenbord)
Ik heb ze eens beide in de vergelijkingsfunctie gezet en volgens mij is de grijze GV265T een soort van opvolger van deze?
https://tweakers.net/pricewatch/compare/1069119;1185007/
Wat ik me dan afvraag. Waarom is de nieuwe dan nog 100 euro goedkoper (849 tegenover de blauwe 949)?
Ik vind het erg jammer dat er nog niet echt een review is van dit nieuwe model, logisch omdat hij pas nét op de markt is blijkbaar. Maar daarom ben ik wel een beetje sceptisch om deze te gaan bestellen.
Als jullie nog andere goede alternatieven hebben hoor ik het graag!
B.v.d.