Ik zoek een?
Ik wil mijn huidige home cinema upgraden van Logitech z960 naar een echte 5.1 Combinatie + Receiver, heb al even de Samsung k950 maar ga deze terug sturen aangezien hij me echt niet kan bekoren. Op dit moment heb ik devolgende combinatie
- 2x Klipsch R-15m
- 1x Klipsch R-25c
- 2x Klipsch R-14s
- 1x Klipsch R-10sw
Recveiver
Denon avrx-2400h
Wat is je budget?
1000 tot 1200 (speakers zijn ~800) en receiver 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Genieten van mijn installatie, het geluid moet helder zijn en mijn ruimte vullen (16m2 met 3 vaste muren en 1 opening). Ook wil ik een investering doen waar ik jaren (veel) van kan genieten
Wat heb je zelf al gevonden?
De setup hierboven
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vroeg me af of dit een verstandige keuze is of welke componenten eventueel kunnen anders zijn (subwoofer?, receiver?)
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden
Ik wil mijn huidige home cinema upgraden van Logitech z960 naar een echte 5.1 Combinatie + Receiver, heb al even de Samsung k950 maar ga deze terug sturen aangezien hij me echt niet kan bekoren. Op dit moment heb ik devolgende combinatie
- 2x Klipsch R-15m
- 1x Klipsch R-25c
- 2x Klipsch R-14s
- 1x Klipsch R-10sw
Recveiver
Denon avrx-2400h
Wat is je budget?
1000 tot 1200 (speakers zijn ~800) en receiver 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Genieten van mijn installatie, het geluid moet helder zijn en mijn ruimte vullen (16m2 met 3 vaste muren en 1 opening). Ook wil ik een investering doen waar ik jaren (veel) van kan genieten
Wat heb je zelf al gevonden?
De setup hierboven
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vroeg me af of dit een verstandige keuze is of welke componenten eventueel kunnen anders zijn (subwoofer?, receiver?)
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden