Goedendag,
Ik heb gisteren eindelijk al Mn bestellingen binnen gekregen en dacht dus fijn aan de slag te gaan
Alleen ik krijg met geen mogelijkheid de RGB strip aan incombinatie met arduino
Ik heb deze strip gekocht en daarbij een 12v voeding 5amp en een stekkertje voor plus en min draden
Nu heb ik alles aangesloten De witte draad op min de rode op plus.
Ik heb de groene kabel in d5 en de script uitgevoerd.
Echter gebeurd er helemaal niks. Ik zie op internet filmpjes dat het ledstrip al aan hoort te gaan wanneer je het op 12v zet. Maar zelfs dat gebeurt niet
Nu durf ik er niet in te knippen en de bedrading te solderen ivm verspilling van garantie.
Dus hoe kan ik nu constateren of deze RGB defect is of niet?
(Ben helaas vergeten fotos te maken van aansluiting)
Ik meet overigens aan het eind van de 5m wel stroom
Het betreft deze RGB ledstrip
BTF-Lighting WS2811 5M 60 LEDs/m 300LEDs RGB DC12V adressierbare Streifen mit 5050 SMD LEDs Wasserdicht IP65 https://www.amazon.de/dp/...w_r_cp_apip_htmQmBs6sYGk7
Ik heb gisteren eindelijk al Mn bestellingen binnen gekregen en dacht dus fijn aan de slag te gaan
Alleen ik krijg met geen mogelijkheid de RGB strip aan incombinatie met arduino
Ik heb deze strip gekocht en daarbij een 12v voeding 5amp en een stekkertje voor plus en min draden
Nu heb ik alles aangesloten De witte draad op min de rode op plus.
Ik heb de groene kabel in d5 en de script uitgevoerd.
Echter gebeurd er helemaal niks. Ik zie op internet filmpjes dat het ledstrip al aan hoort te gaan wanneer je het op 12v zet. Maar zelfs dat gebeurt niet
Nu durf ik er niet in te knippen en de bedrading te solderen ivm verspilling van garantie.
Dus hoe kan ik nu constateren of deze RGB defect is of niet?
(Ben helaas vergeten fotos te maken van aansluiting)
Ik meet overigens aan het eind van de 5m wel stroom
Het betreft deze RGB ledstrip
BTF-Lighting WS2811 5M 60 LEDs/m 300LEDs RGB DC12V adressierbare Streifen mit 5050 SMD LEDs Wasserdicht IP65 https://www.amazon.de/dp/...w_r_cp_apip_htmQmBs6sYGk7