Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:49

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
Ik zag laatst een lichte schaduw zweem in mijn beeld en nu ik er op let valt het uiteraard meer op.
plus minus 3 jaar oud.
Als je de tv in 3 (gelijke)vlakken verdeelt is het op de eerste lijn van links af.

paar vragen:
ik vermoed dat het iets met backlight circuit te maken heeft. Het is een wolkerige vlek ongeveer 10 bij 10cm.
Als ik de youtube how to fix backliteleds kijk krijg ik een sterk vermoeden dat 1 led boven in het niet meer (goed) doet. Op basis van de beelden de tweede led van links boven.
Is dit op te lossen met factory reset? zo nee, is het te repareren voor een redelijk bedrag?
Kan ik zelf nog iets doen?

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 16:28
Heb je wat foto's?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
copykat schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 22:41:
Is dit op te lossen met factory reset? zo nee, is het te repareren voor een redelijk bedrag?
Probeer een factory reset?

De reparatiekosten weet niemand hier denk ik, zolang niet bekend is wat het exacte euvel is.

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
ik heb via samsung forum een ticket aangemaakt.vanavond maar kijken wat ze kunnen betekenen voor me
ik kan dan kijken of ik nog coulance krijg.
op de foto is het lichtjes te zien. niet echt duidelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ep785R6Ov8HFNXE12Kurl8Qz/full.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door copykat op 11-07-2018 20:50 ]

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

• Moreno83
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 27-03-2024
De meeste LED tv's hebben led in serie geschakeld. Als 1 defect is doet de rest et ook niet meer. Dit model heeft volgens mij edge-lit.

Of een LED die het begeeft maar nog wel werkt of een defect paneel.

Hopelijk krijg je coulance.

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11 15:49
Als het geen coulance is zou je het op redelijke verwachting kunnen gooien. een tv moet toch zeker wel 3 jaar of langer meegaan (er van uit gaande dat het geen tv is van 300 euro)

[ Voor 16% gewijzigd door Wannial op 14-07-2018 18:19 ]

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
ja, ben nog in onderhandeling. de coulance die ze me boden is eh nog niet wat ik verwachte.

Pagina: 1