PC ziet beeldschermen niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocopastaa
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-11-2022
Goedenmiddag,

Vandaag tegen een probleem aangelopen met mijn pc. Mijn 2e scherm had opeens geen beeld meer, zodoende ging ik via windows op het andere beeldscherm die het nog wel deed naar instellingen en drukte op detecteren. Opeens op beide schermen geen beeld meer. Nu blijkt dat beide schermen het prima doen op hdmi naar hdmi, alleen zodra ik er een vga naar hdmi kabel bij doe (in mijn videokaart (GTX1060)) krijg ik wel de mogelijkheid om programma’s enzo naar mn andere scherm te schuiven, alleem is het een zwart scherm. Als ik hierna dan dus op detectern weer druk verlies ik beeld op beide schermen en moet ik de vga naar hdmi kabel er weer uithalen en mn pc restarten om weer beeld op scherm 1 te krijgen en ben ik weer bij af.

Dit gaat om tweemaal een Samsung C27F396FH curved monitor.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Wijziging: heb alle updates etc in dit bericht verwerkt.

[ Voor 63% gewijzigd door Chocopastaa op 10-07-2018 16:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welk merk en type voeding heb je, en hoe oud is die ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-10 15:08
Als je de schermen los aansluit? ( bijvoorbeeld eerst scherm 1 proberen maar poort 1 en poort 2. En daarna scherm 2 aansluiten met poort 1 en daarna poort 2 )

Zat de voedingskabel niet goed in het scherm of in de PC?

[ Voor 15% gewijzigd door corporalnl op 10-07-2018 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocopastaa
Voeding is een corsair cs750m gold.

Verder als ik t eerste scherm aansluit op hdmi naar hdmi doet hij t wel, beide schermen werken echter niet met de vga naar hdmi kabel, deze kabel deed het wel op de laptop met het beeldscherm.

Wijziging: het ging om de voedingskabel in de monitor, niet de pc, excuses voor de verwarring.

[ Voor 17% gewijzigd door Chocopastaa op 10-07-2018 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocopastaa
Nog een kleine update, 2e beeldscherm pakt hdmi naar hdmi ook niet, 1e beeldscherm pakte deze wel. Vga naar hdmi werkt in geen van beide schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocopastaa
Excuses voor de spam maar ik heb nog een kleine update, als ik beide kabels dus vga > hdmi en hdmi >hdmi tegelijk in mn videokaart heb werken allebei de schermen niet, ook al is alleen hdmi > hdmi aangesloten. Als ik vga > hdmi dan loshaal werkt het wel. Lijkt er dus op dat de vga > hdmi kabel iets verstoord. Voorheen werkte het echter wel met beide kabels aangesloten op mn videokaart.
Pagina: 1