Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn huidige keyboard en muis mee. Ik zal mijn huidige monitor als 2e monitor gebruiken en een nieuwe 1440p aanschaffen om als primaire monitor te gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb tot nu toe het volgende uitgezocht:
Dit is voornamelijk gebaseerd op wat mij is aangeraden. Ik ben het minst zeker over de voeding en de behuizing. Er werd mij namelijk een MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G aangeraden met 850W voeding en deze behuizing. De 1080 ti vind ik gewoon te duur dus ben ik naar deze videokaart en 750W voeding gegaan, maar ik weet niet of dit goede alternatieven zijn en of ik de behuizing ook moet aanpassen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets speciaals. Hij moet gewoon moderne games goed kunnen draaien op
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag naar de build kijken en vertellen wat ik moet aanpassen. Ik wil vooral feedback over de gpu, voeding en behuizing.
Ik zoek ook nog een monitor die hier bij past. Ik zal waarschijnlijk een van de 144Hz+ TN G-Sync monitors uit het BBG topic kiezen, maar ik sta open voor suggesties.
Gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn huidige keyboard en muis mee. Ik zal mijn huidige monitor als 2e monitor gebruiken en een nieuwe 1440p aanschaffen om als primaire monitor te gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb tot nu toe het volgende uitgezocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7820X (Boxed) | € 445,- | € 445,- |
| 1 | MSI X299 Gaming Pro Carbon AC | € 304,12 | € 304,12 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Corsair Obsidian 750D - Airflow Edition | € 136,05 | € 136,05 |
| 1 | Corsair Hydro H115i PRO RGB 280mm Liquid CPU Cooler | € 130,- | € 130,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 169,50 | € 169,50 |
| 1 | Corsair RM750x (2018) | € 104,05 | € 104,05 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 109,72 | € 109,72 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.056,44 | |
Dit is voornamelijk gebaseerd op wat mij is aangeraden. Ik ben het minst zeker over de voeding en de behuizing. Er werd mij namelijk een MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G aangeraden met 850W voeding en deze behuizing. De 1080 ti vind ik gewoon te duur dus ben ik naar deze videokaart en 750W voeding gegaan, maar ik weet niet of dit goede alternatieven zijn en of ik de behuizing ook moet aanpassen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niets speciaals. Hij moet gewoon moderne games goed kunnen draaien op
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag naar de build kijken en vertellen wat ik moet aanpassen. Ik wil vooral feedback over de gpu, voeding en behuizing.
Ik zoek ook nog een monitor die hier bij past. Ik zal waarschijnlijk een van de 144Hz+ TN G-Sync monitors uit het BBG topic kiezen, maar ik sta open voor suggesties.