Beste Forumleden,
Zo'n drie weken terug heb ik bij een vriend op de Playstation 4 een VR-bril op gehad en vond het zelf een erg leuke ervaring. Nu wil ik voor mijzelf thuis ook een VR-bril kopen, en waarschijnlijk de HTC Vive, ik ga hem namelijk aansluiten op mijn computer. Ik heb zitten zoeken op internet en zie dat de minimale eisen een GTX 970 videokaart is. Ik heb op wat filmpjes zitten kijken en ervaringen zitten lezen en de meeste mensen raden wel aan om een iets betere videokaart te kopen. Mijn vraag is dus; Kunnen jullie mij adviseren om een nieuwe videokaart te kopen voor onderstaande build, waarmee ik dus voornamelijk goed, mooi en snel VR-games kan doen. Maar ook nog steeds in staat is om FPS games te spelen op mijn beeldscherm (144 Hertz 27 inch 2560x1440 resolutie).
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik zoek een?
Videokaart, omdat ik heb gelezen dat de GTX 970 het minimum is wat nodig is om de HTC Vive te kunnen spelen.
Wat is je budget?
€350,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Nvidia (omdat de software me erg bevalt m.b.t. updates)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zo'n drie weken terug heb ik bij een vriend op de Playstation 4 een VR-bril op gehad en vond het zelf een erg leuke ervaring. Nu wil ik voor mijzelf thuis ook een VR-bril kopen, en waarschijnlijk de HTC Vive, ik ga hem namelijk aansluiten op mijn computer. Ik heb zitten zoeken op internet en zie dat de minimale eisen een GTX 970 videokaart is. Ik heb op wat filmpjes zitten kijken en ervaringen zitten lezen en de meeste mensen raden wel aan om een iets betere videokaart te kopen. Mijn vraag is dus; Kunnen jullie mij adviseren om een nieuwe videokaart te kopen voor onderstaande build, waarmee ik dus voornamelijk goed, mooi en snel VR-games kan doen. Maar ook nog steeds in staat is om FPS games te spelen op mijn beeldscherm (144 Hertz 27 inch 2560x1440 resolutie).
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik zoek een?
Videokaart, omdat ik heb gelezen dat de GTX 970 het minimum is wat nodig is om de HTC Vive te kunnen spelen.
Wat is je budget?
€350,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst Nvidia (omdat de software me erg bevalt m.b.t. updates)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8600 | € 217,- | € 217,- |
| 1 | MSI Z370 SLI PLUS | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Asus GTX970-DC2OC-4GD5-BLACK | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C16FW2K2/16 | € 176,50 | € 176,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 583,39 | |