Ik speel het lekkerste met een gele Crosshair maar ik moet nu 3 x in tikken "adjust_crosshair" om de gele te verkrijgen kan ik hier ook een bind voor maken en zo ja hoe gaat dat en waar moet ik dat inzetten.*D
Verwijderd
uhm.. zoiets: bind "h" "adjust_crosshair3"
ofzow
owja voor die h kan je natuurlijk ook andere knoppen gebruiken
die bind typ je gewoon in concole in
ofzow
owja voor die h kan je natuurlijk ook andere knoppen gebruiken
die bind typ je gewoon in concole in
Jeetje is drie keer op een knop drukken teveel
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Neuuuh..maar wel irritant..Op woensdag 18 juli 2001 00:15 schreef Captain Pervert het volgende:
Jeetje is drie keer op een knop drukken teveel
dunno
Verwijderd
TjaOp woensdag 18 juli 2001 07:20 schreef RoVe het volgende:
[..]
Neuuuh..maar wel irritant..
Dit is het ja... Ik had het ook al zo opgelost...Op dinsdag 17 juli 2001 23:23 schreef RoVe het volgende:
gewoon in autoexec.cfg drie keer adjust_crosshair zetten.
Wees consequent, maar niet altijd
...
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
???Op woensdag 18 juli 2001 08:50 schreef RaDKiLL het volgende:
...
sjeez n00bies, dan zoek je ff met google naar wat counter-strike script sites, en weet je het binnen 2 minuten....
maar nee, gewoon lam vragen
maar nee, gewoon lam vragen
BIND "h" "adjust_crosshair;wait;adjust_crosshair;wait;adjust_crosshair"
tada
tada
hallo
Verwijderd
grappemakerOp woensdag 18 juli 2001 09:27 schreef marble het volgende:
sjeez n00bies, dan zoek je ff met google naar wat counter-strike script sites, en weet je het binnen 2 minuten....
maar nee, gewoon lam vragen![]()
zoek het zelf maar
zo kom je het ook wel te weten
3x in autoexec is toch echt snellerOp woensdag 18 juli 2001 10:22 schreef NaLiN het volgende:
BIND "h" "adjust_crosshair;wait;adjust_crosshair;wait;adjust_crosshair"
tada
dunno
En als je op iemand schiet die op het dak boven je staat? Geef mij maar rodeOp woensdag 18 juli 2001 14:50 schreef RoVe het volgende:
btw..je kan beter 4x doen.. dan heb je een blauwe..dies nog duidelijker.. geel lijkt me kut op maps zoals dust e.d.
Weet iemand trouwens waar ik dat rode puntje voor de aug/sig kan halen? had hm eerst, maar ben hem nu kwijt
JL : Heb je HIER al gekeken?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Mmm vreemd ik heb dat in getikt in m'n autoexec.cfg maar er gebeurt niks. Dat is toch de autoexec.cfg in counterstike/tfc of zit ik helemaal verkeerd.Op dinsdag 17 juli 2001 23:23 schreef RoVe het volgende:
gewoon in autoexec.cfg drie keer adjust_crosshair zetten.
ps sorry hoor maar ik ben echt een newbie op het gebied van CS en binds ik snap er geen hol van in m'n autoexec.cfg staan al 10 binds met zoiets als bind 1 slot 1
bind 2 slot 2
enz tot de 9
Ik start cs ga naar een server ben connected druk op m'n tilde en doe dan wat je zegt maar er gebeurt nog steeds nietsOp woensdag 18 juli 2001 20:34 schreef TAG_Speedy het volgende:
Heb je wel je autoexec.cfg opnieuw uitgevoerd? exec autoexec.cfg in console
Standaard heb je (als het goed is) helemaal nog geen autoexec.cfg voor counterstrike op je schijf. Als je dus niet met scripts e.d. bezig bent geweest zou je die dus eerst zelf moeten aanmaken.
Hij moet staan in Halflife/cstrike (en dus niet in TFC!! denk dat het daarom niet lukt).
Autoexec.cfg wordt in principe uitgevoerd als je CS start..bij veranderingen erin kan je em alleen beter de 1e keer ff vanuit de console runnen zoals TAG_speedy beschrijft.
Hij moet staan in Halflife/cstrike (en dus niet in TFC!! denk dat het daarom niet lukt).
Autoexec.cfg wordt in principe uitgevoerd als je CS start..bij veranderingen erin kan je em alleen beter de 1e keer ff vanuit de console runnen zoals TAG_speedy beschrijft.
Klopt als een bus ik heb het gedaan zoals je zei en het werkt hartstike badankt guys voor alle tipsOp woensdag 18 juli 2001 23:10 schreef Ook het volgende:
Standaard heb je (als het goed is) helemaal nog geen autoexec.cfg voor counterstrike op je schijf. Als je dus niet met scripts e.d. bezig bent geweest zou je die dus eerst zelf moeten aanmaken.
Pagina: 1