Feyenoord!
KopenOp dinsdag 17 juli 2001 20:49 schreef -Outlaw- het volgende:
Of weet iemand hoe je aan een clan server kan komen?
Daar komt lampie weer aan met zijnn duidelijke antwoorden. Vertel dan ook ff waar je die kan huren/kopen. Want: Huren dat kan natuurlijk ook!!
Feyenoord!
Mijn clan zou ook wel heel graag een eigen server willen hebben.
Maar dat kost echt handen vol geld
Maar dat kost echt handen vol geld
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Kijk even op www.clanservers.nl
Daar doen ze nu wel alleen CS maar ze zijn van plan ook UT en Q ]I[ te gaan doen.
Daar doen ze nu wel alleen CS maar ze zijn van plan ook UT en Q ]I[ te gaan doen.
Als je iemand kent op de Universiteit van Twente helpt ook nog weleens 
Je kan bijvoorbeeld de admins van de servers die daar draaien mailen of het mogelijk is dat je wat regelt met hem.
Jolt is best wel duur, behalve als je 20 man in je clan hebt dan is het te doen
Je kan bijvoorbeeld de admins van de servers die daar draaien mailen of het mogelijk is dat je wat regelt met hem.
Jolt is best wel duur, behalve als je 20 man in je clan hebt dan is het te doen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ja, je vraagt toch hoe je aan een clanserver kan komen? Dan moet je het maar duidelijker vragen.....Op dinsdag 17 juli 2001 22:37 schreef -Outlaw- het volgende:
Daar komt lampie weer aan met zijnn duidelijke antwoorden
Ligt het aan mij of is die site van clanservers.nl een beetje onduidelijk?
Naja, ff ontopic:
Wij hebben net een clanserver voor Unrealtournament aangeschaft. (Instagib Capture the Flag)
Een vriend van mij studeert namelijk in Enschede en zit op de plaatselijke Campus aldaar. Het mooie van die Campus is dat je daar Campusnet hebt: een 100Mbit intern netwerk, met een internetverbinding die rechtstreeks op Surfnet zit. (de backbone van nederland ofzo?)
Enniewee, wij hebben met onze clan een
2e hands pjoetertje op de kop getikt (K6-3 400) en dat dingetje loopt nu lekker als onze clanserver....
misschien ook iets voor jou?
Naja, ff ontopic:
Wij hebben net een clanserver voor Unrealtournament aangeschaft. (Instagib Capture the Flag)
Een vriend van mij studeert namelijk in Enschede en zit op de plaatselijke Campus aldaar. Het mooie van die Campus is dat je daar Campusnet hebt: een 100Mbit intern netwerk, met een internetverbinding die rechtstreeks op Surfnet zit. (de backbone van nederland ofzo?)
Enniewee, wij hebben met onze clan een
2e hands pjoetertje op de kop getikt (K6-3 400) en dat dingetje loopt nu lekker als onze clanserver....
misschien ook iets voor jou?
Yup that's the way
zo hebben wij ons servertje ook
zo hebben wij ons servertje ook
Pagina: 1