Toon posts:

dual monitor capable videocards

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu opzoek nar een mooi goedkoop pci kaartje dat multi monitor onder windows 2000 ondersteunt, en verder een 17" op 1152 aankan met 32 bits kleuren

niks van 3d of die zooi :( >> dat komt wel op mijn main monitor :7

of weet iemand ergens een lijst met videokcards die dat ondersteunen

anders weet iemand of een matrox mystique 2 mb het kan :) >> heb ik hier nu een maal liggen

Verwijderd

Waarom zou ie het niet kunnen! Probeer het!
Kgeloof wel dat je om de een of andere reden je pci videokaart in de bios als primary in moet stellen...
Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
uhm je zult bedoelen AGP als primary >> ik ga echt niet lopen kutten op pci kaartje :)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Kijk eens even verder dan je neus lang is, een 2 meg kaart kan natuurlijk nooit (1152*864*32)/8= 3981312 byte =3,8Mb bevatten. Dus minimaal een 4Mb kaart. Kijk eens bij Microsoft welke kaarten ondersteund worden. Verder is een Matrox Mystique/
Millenium daar wel een perfecte kaart voor. Snelle en kleurechte 2D.

Met een 2 Mb kaart wordt het
640/480 32 bit
800*600 32 bit
1024*768 16 bit
1152*864 16 bit
1280*1024 8 bit
1600*1200 8 bit (als je kaart 1600*1200 aankan)

Verwijderd

En Bartje: Je moet zeker wel voor win2k je pci als primary instellen, anders werkt het niet! Dan kan windhoos je pci kaartje niet gebruiken (hij vindt hem wel maar beweert vervolgens hardnekkig dat ie niet werkt, kheb 3 kaartjes geprobeerd, en hoorde van iemand anders precies het zelfde verhaal). En later kun je win2k zeggen dat ie je agp als primary gebruikt... Zal wel 1 van de hoeveel 1000 bugs ook al weer in win2k zijn...

Verwijderd

Topicstarter
op mijn pentium 90 onder draait hij perfect op 1024 met 32 bits kleuren (Dacht ik)

nou ja >> dan neem ik daaar wel genoegen mee, ik werk dan toch niet zoveel met die monitor

maar de mystique ondersteunt het dus wel ?

Verwijderd

Topicstarter
als je later maar kan zeggen dat hij AGP moet gebruiken :)

want ik ga niet op 2 mb kaartje liggen kutten op een 22" :7

dan maar geen dual monitor

Verwijderd

Topicstarter
die matrox werkt dus niet :'(

heeft echt niemand een suggestie

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

in windows98 is een bestand met een lijst met kaarten die werken. Denk dat die kaarten het zeker wel moeten doen.
monitor.txt in je windows map...

tell me als het gelukt is will ya?

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik gewoon zo'n s3 kaartje koop van 8 mb ofzow

die werken wel

of een g400 >> want ik merk nu dat het beeld niet echt lekker wordt weergegeven door mijn tnt op 22" in 1600x1200

dus g400 >> of ff wachten op g800 ofzow :)
Pagina: 1