Goedendag medetweakers,
Ik ben zelf op zoek naar een nieuwe Videokaart. Ik heb nu zelf een R9 290, maar ik merk dat deze niet alles altijd even goed meer aankan kwa games. Ik doe veel verschillende games. Ik zal er even een paar neerzetten die ik vaak doe: Elder scrolls online, GTA V, Elite Dangerous, Warframe, Destiny 2.
Ook doe ik af en toe beeldbewerking met vegas pro of word er gestreamd met OBS, de encoding loopt dan via de videokaart. Kwa merk heb ik een hele sterke voorkeur voor AMD. De videokaart ga ik in het volgende systeem gebruiken:
De vraag is dan ook met welke videokaart ga ik erop vooruit kwa prestaties en kan ik de games ook op een hogere kwaliteit spelen.
Zelf heb ik een aantal opties:
Vega 56
RX 580 8GB
Of is het misschien beter om nog even op lagere settings door te spelen en later een upgrade te doen?
Graag hoor ik jullie advies of mogelijke vragen als julie die hebben
Ik ben zelf op zoek naar een nieuwe Videokaart. Ik heb nu zelf een R9 290, maar ik merk dat deze niet alles altijd even goed meer aankan kwa games. Ik doe veel verschillende games. Ik zal er even een paar neerzetten die ik vaak doe: Elder scrolls online, GTA V, Elite Dangerous, Warframe, Destiny 2.
Ook doe ik af en toe beeldbewerking met vegas pro of word er gestreamd met OBS, de encoding loopt dan via de videokaart. Kwa merk heb ik een hele sterke voorkeur voor AMD. De videokaart ga ik in het volgende systeem gebruiken:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 182,50 | € 182,50 |
1 | MSI B150 GAMING M3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 40,65 | € 40,65 |
1 | Cooler Master HAF XB EVO (mesh version) | € 96,- | € 96,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 0,- | € 0,- |
1 | Corsair RM650x | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Sandisk X400 2,5" 512GB | € 158,49 | € 158,49 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 572,54 |
De vraag is dan ook met welke videokaart ga ik erop vooruit kwa prestaties en kan ik de games ook op een hogere kwaliteit spelen.
Zelf heb ik een aantal opties:
Vega 56
RX 580 8GB
Of is het misschien beter om nog even op lagere settings door te spelen en later een upgrade te doen?
Graag hoor ik jullie advies of mogelijke vragen als julie die hebben