did not reach the following recipient(s):
Verwijderd
Wat je BIOS ondersteund, niets meer en niets minder.
Denk trouwens dat het eerder gebeurd dat je CPU begint te roken ivm Vcore die eventueel te hoog is.
Denk trouwens dat het eerder gebeurd dat je CPU begint te roken ivm Vcore die eventueel te hoog is.
Verwijderd
Allebei in principe fout.
Je kunt inderdaad elke processor erin kwijt, maar of het werkt is een tweede. jouw bios zal de processor wel of niet supporten, dat ligt aan weet ik veel wat.. Als jij er bijvoorbeeld nu, standaard, zonder bios flashen of wat dan ook maximaal een p3-600 in kan zetten, is een p3-600 gewoon the limit. Als jij een nieuwe bios flashed, zou hij bijvoorbeeld een p3-900 kunnen hebben, dan kun je dus gaan kiezen uit een heleboel processors.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Je kunt inderdaad elke processor erin kwijt, maar of het werkt is een tweede. jouw bios zal de processor wel of niet supporten, dat ligt aan weet ik veel wat.. Als jij er bijvoorbeeld nu, standaard, zonder bios flashen of wat dan ook maximaal een p3-600 in kan zetten, is een p3-600 gewoon the limit. Als jij een nieuwe bios flashed, zou hij bijvoorbeeld een p3-900 kunnen hebben, dan kun je dus gaan kiezen uit een heleboel processors.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Het eerste wat je maar moet achterhalen is het merk/type van het moederbord.
Dan valt er meer te zeggen over de upgrademogelijkheden.
Verwijderd
Eindelijk een zinnige opmerking, trek dat ding er uit en check het op alle code's die erop staan...vervolgens is er op het internet altijd wel wat info te vinden over het mainbord wat erin zit. Prossesoren en/of mainbords slopen is een dure hobby.Het eerste wat je maar moet achterhalen is het merk/type van het moederbord.
probeer eens sisoft sandra daar is een onderdeel die laat zien voor welke proc's. jouw mobo kan ondersteunen....
Ja fijn is dat... Sisoft zegt dat ik op het moment p3's kan draaien tot 896 of hoger. Clock ik iets verder over, dan geeft ie die waarde aan.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Uh wanneer je mobo gaat roken als je een sigarettje voor je inlaat van je kast houdt (indien er een chassis fan zit ) of dan gaat ie roken en uit eindelijk overlijd er ook aan :-) das teer op die electronica is niet zo lekker!
niks
- de_rokende_computer
- Registratie: Oktober 2000
- Laatst online: 14-08-2022
de rokende computer kuch kuch
Waaom mijn usernameOp dinsdag 17 juli 2001 22:53 schreef Chop2000 het volgende:
Uh wanneer je mobo gaat roken als je een sigarettje voor je inlaat van je kast houdt (indien er een chassis fan zit ) of dan gaat ie roken en uit eindelijk overlijd er ook aan :-) das teer op die electronica is niet zo lekker!
jaja ik ben och laat maar zitten
ik had al de nieuwste bios voor mijn cubx rev 1006 
maar ding ondersteund tot 800 mhz volgens het boekje... hahah ding loopt op 975 mhz
als je vcore goed is kun je het zooitje wel upgraden d8 ik zo
kortom bx roelt
maar ding ondersteund tot 800 mhz volgens het boekje... hahah ding loopt op 975 mhz
als je vcore goed is kun je het zooitje wel upgraden d8 ik zo
kortom bx roelt
Pagina: 1