Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil heb gebruiken voor gamen. Ik speel geen enorm zware spellen (momenteel alleen CSGO, Football Manager en Fortnite). Deze wil ik wel minimaal op medium instellingen kunnen spelen, en Counterstrike moet 144hz draaien op mijn huidige beeldscherm. Daarnaast wil ik er op kunnen programmeren, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is 1400-1500 euro. Daarvoor wil ik een compleet systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem aansluiten aan de monitor die ik nu al heb: Asus VG248QE. Muis, toetsenbord etc. heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik genoeg zou moeten hebben aan het lijstje wat ik nu heb maakt:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaringen met Asus en MSI. Verder gaat mijn voorkeur uit naar een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Standaard zou genoeg moeten zijn voor de dingen die ik erop ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Kan ik al mijn wensen vervullen met het systeem dat ik heb samengesteld? Kan ik nog ergens op bezuinigen of juist ergens net iets meer aan uitgeven voor veel betere prestaties? Zijn de componenten die ik heb gekozen met elkaar te combineren?
Ik wil heb gebruiken voor gamen. Ik speel geen enorm zware spellen (momenteel alleen CSGO, Football Manager en Fortnite). Deze wil ik wel minimaal op medium instellingen kunnen spelen, en Counterstrike moet 144hz draaien op mijn huidige beeldscherm. Daarnaast wil ik er op kunnen programmeren, maar dat moet geen probleem zijn lijkt me.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximum prijs is 1400-1500 euro. Daarvoor wil ik een compleet systeem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem aansluiten aan de monitor die ik nu al heb: Asus VG248QE. Muis, toetsenbord etc. heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik genoeg zou moeten hebben aan het lijstje wat ik nu heb maakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 346,- | € 346,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z370-G Gaming | € 169,- | € 169,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 82,- | € 82,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 184,50 | € 184,50 |
| 1 | Corsair RM650x (2018) | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 165,90 | € 165,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.448,35 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaringen met Asus en MSI. Verder gaat mijn voorkeur uit naar een Intel processor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Standaard zou genoeg moeten zijn voor de dingen die ik erop ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Kan ik al mijn wensen vervullen met het systeem dat ik heb samengesteld? Kan ik nog ergens op bezuinigen of juist ergens net iets meer aan uitgeven voor veel betere prestaties? Zijn de componenten die ik heb gekozen met elkaar te combineren?