Prijzen invoeren met BTW

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krb33
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-05 12:45
Ik heb producten gemigreerd vanuit een OSCommerce shop.
Is allemaal goed gegaan maar er worden nu excl BTW prijzen gehanteerd in de backend.
De klant wil graag incl BTW prijzen invoeren en zien in de product overview in de backend.

Nu kun je in de Woocommerce instellingen aangeven of je incl of excl prijzen wilt invoeren.
Deze staat nu op excl. Er staat dat het geen invloed heeft op de huidige producten als je dit wijzigt naar 'invoeren incl BTW prijzen'
Maar dat is helaas niet het geval. Als ik het aanpas veranderen de prijzen op de frontend naar excl prijzen.

Kan iemand vertellen of ik iets verkeerd doe?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Afhankelijk van de omzet die de webshop genereerd in Europa moet je misschien verschillende BTW tarieven hanteren.

Het kan zijn dat WooCommerce dus excl. toont omdat bij het afrekenen het land/zone, waar de factuur heen gaat, bepaald wat de uiteindelijke prijs incl. wordt.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-08 22:45
krb33 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:09:
Ik heb producten gemigreerd vanuit een OSCommerce shop.
Is allemaal goed gegaan maar er worden nu excl BTW prijzen gehanteerd in de backend.
De klant wil graag incl BTW prijzen invoeren en zien in de product overview in de backend.

Nu kun je in de Woocommerce instellingen aangeven of je incl of excl prijzen wilt invoeren.
Deze staat nu op excl. Er staat dat het geen invloed heeft op de huidige producten als je dit wijzigt naar 'invoeren incl BTW prijzen'
Maar dat is helaas niet het geval. Als ik het aanpas veranderen de prijzen op de frontend naar excl prijzen.

Kan iemand vertellen of ik iets verkeerd doe?
Even voor mijn beeldvorming: Je hebt excl BTW prijzen, die je om wilt zetten naar incl BTW. Alleen WooCommerce maakt er excl BTW van als je op "incl BTW" klikt in de backend?