Zoek programma om CDRWIN cd mee te closen

Pagina: 1
Acties:

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
K, dit is het probleem

Ik heb een iso en ging deze branden met CDRWIN, alles ging goed totdat hij hem wilde closen, daar gaf hij een error.

Dus ik nero opstarten, en proberen daarmee de track te closen/finalizen
Ik krijg dan een lijst met tracks op de cd, hier staat dus mijn track van cdrwin gewoon, maar ik kan hem niet selecteren.

Weet iemand anders nog een proggie om een cd mee te closen? Of weet iemand hoe ik alsnog met CDRWIN de CD af kan maken?
Dit is de enige Cd die ik in huis heb dus ik kan niet ff een andere pakken en opnieuw fikken, vandaar dat ik dit vraag, anders had ik hem wel weggegooid

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
JAA

dat probleem heb ik dus ook (gehad, gebruik cdrwin nu niet meer)... maar als ik in NERO z'n 10x de disc en de session closede, was het ook goed

trouwens, die cd's konden alleen in mijn cdromspeler gelezen worden... erg vaag, maar wel goede kopieerbeveiliging :P

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
ik zie hem ook in nero wel, maar ik kan die track niet selecten en dus ook niet closen ;(

• WoutF
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
kben nu een stukje verder, ik kan hem lezen in m'n writer, dit deed hij eerst niet, reboot heeft geholpen. Dus de CD is niet kapot maar alleen nog open, ik heb al in de help file van CDRWIN gekeken maar daar staat niks over finalizen.

Dus ik hoef alleen deze open CD te finalizen, het lijkt me dat dit gewoon met CDRWIN mogelijk moet zijn, maar hoe...

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 17 juli 2001 22:10 schreef woutf het volgende:
kben nu een stukje verder, ik kan hem lezen in m'n writer,
[...]
Dus ik hoef alleen deze open CD te finalizen, het lijkt me dat dit gewoon met CDRWIN mogelijk moet zijn, maar hoe...
maar als je 'm kan lezen in je writer, kan je dán in nero ook niet de open sessions zien? en die vervolgens sluiten?

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman