Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk games zoals GTA V en Total War: Warhammer I & II en hier en daar wat programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat zelf in de categorie van €900 tot €1100 (exclusief videokaart)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 840 EVO 250GB SSD
Western Digital 3TB HDD
Logitech muis en toetsenbord
2x 22" Iiyama
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik tot nu toe in gedachten had.
Heb bewust geen videokaart erin gezet omdat ik eigenlijk wil wachten op de nieuwe GTX serie om al dan niet een uit de nieuwe serie aan te schaffen of uit de oude als de prijzen zakken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een merk voorkeur maar tot nu toe goede ervaringen met Corsair, MSI en ASUS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb niet echt spannende eisen, het liefst een stil systeem.
Ga je overklokken?
In het verleden wel eens de drang gehad om het te doen maar is er uiteindelijk nooit van gekomen en verwacht dat nu ook niet.
Wat verwacht je van ons?
De laatste keer dat ik een computer heb gebouwd is al weer zo'n 8 jaar geleden en ben niet meer helemaal up-to-date met mijn kennis.
Graag zou ik jullie mening willen weten over de door mij geselecteerde componenten en of er misschien betere alternativen zijn (of eventueel goedkoper).
Voornamelijk games zoals GTA V en Total War: Warhammer I & II en hier en daar wat programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat zelf in de categorie van €900 tot €1100 (exclusief videokaart)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung 840 EVO 250GB SSD
Western Digital 3TB HDD
Logitech muis en toetsenbord
2x 22" Iiyama
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik tot nu toe in gedachten had.
Heb bewust geen videokaart erin gezet omdat ik eigenlijk wil wachten op de nieuwe GTX serie om al dan niet een uit de nieuwe serie aan te schaffen of uit de oude als de prijzen zakken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 288,53 | € 288,53 |
| 1 | Asus Strix H370-F Gaming | € 147,50 | € 147,50 |
| 1 | Corsair Crystal 570X RGB Zwart | € 160,- | € 160,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 88,90 | € 88,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 924.73 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt een merk voorkeur maar tot nu toe goede ervaringen met Corsair, MSI en ASUS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Heb niet echt spannende eisen, het liefst een stil systeem.
Ga je overklokken?
In het verleden wel eens de drang gehad om het te doen maar is er uiteindelijk nooit van gekomen en verwacht dat nu ook niet.
Wat verwacht je van ons?
De laatste keer dat ik een computer heb gebouwd is al weer zo'n 8 jaar geleden en ben niet meer helemaal up-to-date met mijn kennis.
Graag zou ik jullie mening willen weten over de door mij geselecteerde componenten en of er misschien betere alternativen zijn (of eventueel goedkoper).