Mijn MacBook Pro Retina uit 2015 start niet meer op. Eerst gebeurde er vrijwel niets als ik hem opstartte met de kabel aangesloten (behalve het trackpad dat weer ingedrukt kon worden). Nadat ik de lader loskoppel, de powerknop indruk en vervolgens pas de lader aansluit, gaat daarna mijn MacBook ventilator keihard draaien en blijft het trackpad ook indrukbaar. Verder echter geen enkel teken van leven.
Een SMC reset en PRAM reset heb ik al uitgevoerd, maar het lijkt geen enkele zin te hebben. Enige vooruitgang die ik krijg is door de aanknop ingedrukt te houden en dan pas de lader aan te sluiten, waarna de ventilator hard draait. Geen beeld, en geen toetsenbordverlichtinh en geen opstartgeluid. Als ik de lader verwijder verlies de MacBook ook direct de energie in het trackpad en de ventilator stopt met draaien.
Iemand nog enige die tips die ik kan uitvoeren?
Een SMC reset en PRAM reset heb ik al uitgevoerd, maar het lijkt geen enkele zin te hebben. Enige vooruitgang die ik krijg is door de aanknop ingedrukt te houden en dan pas de lader aan te sluiten, waarna de ventilator hard draait. Geen beeld, en geen toetsenbordverlichtinh en geen opstartgeluid. Als ik de lader verwijder verlies de MacBook ook direct de energie in het trackpad en de ventilator stopt met draaien.
Iemand nog enige die tips die ik kan uitvoeren?