Ik zoek een?
PC kast die aan de rechterkant open is i.p.v. de linkerkant
Wat is je budget?
+/- 3k voor het hele systeem, als het maar goed is
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
A-merk, kwalitatief goed
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik wil een nieuw werkstation maken die naast mij op het bureau komt te staan, maar die aan de linker kant open is zodat ik er nog wel in kan kijken, ik zag op HWI tv een mooie corsair kast staan met LED alleen is die aan de linker kant open.
ik wil hem gaan gebruiken voor dagelijks werk, draai een aantal VM's, en wat lightroom dus moet genoeg cpu en geheugen hebben, en het belangrijkste is dat ie stil moet zijn.
ik heb naar waterkoeling gekeken omdat ik het erg mooi vind staan in een kast, maar wat ik lees is het niet altijd stiller
PC wordt niet voor gaming gebruikt.
Onderdelen waarvan ik denk dat ze geschikt zijn, de huidige video kaart zet ik over
EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 3GB, die stuurt 3X Eizo EV2785 schermen aan
Wat zoek ik ?
Een kast die dus links open is, waar de componenten in spiegelbeeld kunnen.
Wel of geen waterkoeling, voor het zicht vind ik het mooi maar is het net zo stil als gewone coeling ? zo ja wat zijn de betere setjes.
Het moet een snel systeem zijn maar ook 1 die er netjes uitziet en gezien mag worden
Excuses als niet alles juist staat, heb het 3 keer opnieuw moeten invullen omdat de site elke keer een time out gaf
PC kast die aan de rechterkant open is i.p.v. de linkerkant
Wat is je budget?
+/- 3k voor het hele systeem, als het maar goed is
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
A-merk, kwalitatief goed
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik wil een nieuw werkstation maken die naast mij op het bureau komt te staan, maar die aan de linker kant open is zodat ik er nog wel in kan kijken, ik zag op HWI tv een mooie corsair kast staan met LED alleen is die aan de linker kant open.
ik wil hem gaan gebruiken voor dagelijks werk, draai een aantal VM's, en wat lightroom dus moet genoeg cpu en geheugen hebben, en het belangrijkste is dat ie stil moet zijn.
ik heb naar waterkoeling gekeken omdat ik het erg mooi vind staan in een kast, maar wat ik lees is het niet altijd stiller
PC wordt niet voor gaming gebruikt.
Onderdelen waarvan ik denk dat ze geschikt zijn, de huidige video kaart zet ik over
EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 3GB, die stuurt 3X Eizo EV2785 schermen aan
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700 Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | MSI Z370 Gaming Pro Carbon AC | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Corsair Carbide Clear 600C | € 121,92 | € 121,92 |
| 2 | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3000C15 | € 192,25 | € 384,50 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) | € 90,50 | € 90,50 |
| 2 | Samsung 970 Evo 1TB | € 339,- | € 678,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.768,92 | |
Wat zoek ik ?
Een kast die dus links open is, waar de componenten in spiegelbeeld kunnen.
Wel of geen waterkoeling, voor het zicht vind ik het mooi maar is het net zo stil als gewone coeling ? zo ja wat zijn de betere setjes.
Het moet een snel systeem zijn maar ook 1 die er netjes uitziet en gezien mag worden
Excuses als niet alles juist staat, heb het 3 keer opnieuw moeten invullen omdat de site elke keer een time out gaf
[ Voor 57% gewijzigd door Slux op 10-07-2018 11:35 . Reden: aanvulling ]