Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1093043

Topicstarter
Is het mogelijk om het toetsenbord van deze laptop te vervangen? Zo ja, wat is de productcode?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-06 02:52
Moet je dat zelf niet aanhalen? Welk merk, welk type, type toetsenbord, etc. Hier kunnen we helaas niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

BTO levert op sommige produkten 5 jaar support. Bel/mail ze morgen even ?

Ik denk trouwens ook dat de EAN op het toetsenbord zelf staat; demonteer dat ding en zoek even naar het stickertje?

Grote kans dat er Clevo op kan staan; zelfde onderdelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1093043

Topicstarter
Ik heb een BTO X-book 15CL58. Wat voor toetsenbord het is weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT Jakee :)

Geen vraag is voor GoT te simpel, maar we verwachten wel dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en dat je bovenal een duidelijke, uitgebreide topicstart schrijft.

In dit geval heb je een niet bijzonder gangbare laptop met een onderdeel wat vervangen moet worden. Kans dat iemand hier exact weet om welk onderdeel het gaat is erg beperkt. Daarom zul je zelf eerst iets uit moeten zoeken. De juiste twee opties zijn al voorbij gekomen:
- contacteer de leverancier/fabrikant en vraag daar na.
- schroef het apparaat open en kijk naar sticker merk+modelnr van het onderdeel en ga daar dan op zoeken.

Zonder een van deze twee dingen kunnen wij je ook niet verder helpen, en voldoet dit topic niet aan de eisen die we stellen, dus ga ik het sluiten.

Leesvoer voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.