Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemonDePemon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 20:57
Middag,

Omdat ik lang heb zitten zoeken naar de juiste instellingen en ik denk dat er meer mensen met dezelfde vraag zijn de volgende tip:

Ik wilde 'videofragmenten' op een USB stick zetten zodat mijn zoon deze in de auto kon bekijken. Helaas is het onbekend welk videoformaat kan worden afgespeeld. Aangezien er veel zijn, door schade en schande wijzer geworden. Het resultaat:

Device : Nikkei NPD910T
Input formaat: iPhone h264 HD
Conversie software : AVC

Output setting:
Video formaat : mpeg4
Video resolutie : 720x576
Aspect ratio : 16x9 (geforceerd)
Audio formaat : mp3

Maakte ons happy, doe er je voordeel mee!

Nog 17 jaar tot mijn pensioen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dat staat toch (impliciet) in de handleiding?
Media formats: CD, CD-R(W), MP3, DVD, DVD+R(W), DVD-R(W), MPEG4, JPEG
Hierdoor kom je dus, met enig rekenwerk op 720x576p voor PAL DVD's en 720x480 voor NTSC DVD's?

Anyhow, wel netjes dat je het door trial & error hebt weten op te lossen; het is niet de meest begrijpelijke handleiding :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RemonDePemon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 20:57
Niet voor iedereen (waaronder ikzelf) is het woud van codecs simpel. :-) Nu kan iedereen het gemakkelijk terugvinden.

Nog 17 jaar tot mijn pensioen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emulink
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11-2022
RemonDePemon schreef op maandag 9 juli 2018 @ 19:01:
Middag,

Omdat ik lang heb zitten zoeken naar de juiste instellingen en ik denk dat er meer mensen met dezelfde vraag zijn de volgende tip:

Ik wilde 'videofragmenten' op een USB stick zetten zodat mijn zoon deze in de auto kon bekijken. Helaas is het onbekend welk videoformaat kan worden afgespeeld. Aangezien er veel zijn, door schade en schande wijzer geworden. Het resultaat:

Device : Nikkei NPD910T
Input formaat: iPhone h264 HD
Conversie software : AVC

Output setting:
Video formaat : mpeg4
Video resolutie : 720x576
Aspect ratio : 16x9 (geforceerd)
Audio formaat : mp3

Maakte ons happy, doe er je voordeel mee!
Welke software heb je hiervoor gebruikt? Ik heb nu een Wondershare converter, maar ik krijg het niet voor elkaar om een conversie van MPEG-4 en MP3 gecombineerd te krijgen. Wel MPEG-4 en AAC/AC3 |:(

Antwoord inmiddels gevonden:

Ik heb uiteindelijk de video converter van Movavi geprobeerd, dit was de enige die MP4 video & MP3 audio kon combineren. Xilisoft en Wondershare converters konden dit niet.

[ Voor 10% gewijzigd door emulink op 22-07-2019 13:28 . Reden: Antwoord gevonden ]