Advies voor het kopen van een capture card

Pagina: 1
Acties:
  • 712 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1092957

Topicstarter
Ik wil graag een capture card kopen voor het streamen van ps4. Ik ben echt een total noob als het gaat over deze kaarten. Ik zou graag wat advies willen. Ik wil graag weten waar ik op moet letten als ik er 1 ga kopen.

ik had begrepen dat het beter is om een card te kopen die ook echt in je pc gaat ipv zo een los kastje.
Als dit out dated is dan hoor dat graag.

Tell me more, tell me more :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-06 18:07

DirtyBird

Praktiserend denker

Google is je vriend. Deze link kostte me 10 sec om te vinden. Had je ongetwijfeld ook zelf kunnen doen.
https://www.gamingscan.com/best-capture-card/

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 21:40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Krijg je allemaal links. Prachtig. Maar je denkt vast: dat is helemaal niet wat ik wil.

Oplossing: wees concreet over wat je wel en niet wil. Geef aan welke opties je bekeken hebt en waarom je nog twijfelt. Als je dat doet kunnen mensen je gericht helpen. Met zo een open vraag als jij heer plaatst, kun je niet meer dan simpele antwoorden krijgen die je zelf in 2 seconden kan Googlen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zoals @exactor it aangeeft; als je geen PC hebt waar de genoemde capture-cards op kunnen worden aangesloten, dan houdt het wel snel op.

Dat gezegd hebbende; je hebt een redelijk rappe PC nodig als je op 1080p60 of hoger wil gaan capturen en/of realtime encoden/streamen. Dus zorg ervoor dat je in een volgende post even de specificaties van je PC afzet tegen de genoemde capture-cards en bedenkt of je ergens nog iets moet upgraden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Zoals andere hier ook al aangeven, er mist nogal wat om een goed antwoord te kunnen geven. Hier op Gathering of Tweakers (of GoT in het kort) word eigen inzet verwacht. Probeer dus goed aan te geven:

wat je wilt doen?
wat is je budget?
wat heb je zelf al gevonden?
in welke opstelling wil je het gebruiken?

Als je antwoord kunt geven op deze vragen kan men met goede suggesties komen, in plaats van maar wat roepen omdat ze niet een volledige situatieschets hebben. Dit voorkomt frustraties en tijdverspilling bij iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1092957

Topicstarter
Ik snap jullie reacties, het feit is alleen dat ik eigenlijk gewoon advies wil, ervaringen.
Ik heb allerlei cards gevonden, in allerlei prijs classes maar ik weet gewoon weg niet hoe ik dan weet wat belangrijk is in zon card. Het is allemaal wat twijfel taal maar toch hoop ik dat er iemand hier kan helpen.

Ik wil graag games als GoW en warframe streamen vanaf ps4 naar twitsch streamen
budget ligt tussen de 150 en 200 euro
avermedia cards heb ik gevonden maar die lijken alleen maar buiten de pc te zijn.

Pc spec:
Afbeeldingslocatie: http://helpikblog.nl/wp-content/uploads/2018/07/pcspec.png

In elk geval bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En dat is dus niet de bedoeling. GoT is geen helpdesk. Dit topic gaat daarom nu op slot. Als advies van de gebruikers hier wilt zul je echt zelf wat meer moeten laten zien

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 10-07-2018 20:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.