Hallo allemaal,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een student die cinematografie studeert. Ik wil graag een nieuwe computer kopen om op te kunnen editen en af en toe een spelletje spelen. Als edit programma gebruik ik premiere pro en later zal daar ook after effects bijkomen. Momenteel doe ik dit op een macbook pro uit 2012( de Macbook 9,1 2,3 GHZ.
Mijn materiaal zal bestaan uit 1080p en geen 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer 800 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude kast staan die ik kan gebruiken en ik kan een gtx 770 overkopen van een bekende.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken, ik heb altijd goeie ervaringen gehad met intel. De i5 8500 had goede scores op benchmarks voor premiere en passmark.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of dit een setup is waar ik goed mee kan editen? Kan ik video's goed afspelen in premiere, zal het exporteren niet eindeloos lang duren. Het gamen is echt een bijzaak waar ik niet teveel opgericht moet worden, dat zal prima gaan met die 770.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een student die cinematografie studeert. Ik wil graag een nieuwe computer kopen om op te kunnen editen en af en toe een spelletje spelen. Als edit programma gebruik ik premiere pro en later zal daar ook after effects bijkomen. Momenteel doe ik dit op een macbook pro uit 2012( de Macbook 9,1 2,3 GHZ.
Mijn materiaal zal bestaan uit 1080p en geen 4k.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag ongeveer 800 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude kast staan die ik kan gebruiken en ik kan een gtx 770 overkopen van een bekende.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8500 Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK | € 153,90 | € 153,90 |
| 1 | BitFenix Formula Gold 450W | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 97,90 | € 97,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 643,75 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken, ik heb altijd goeie ervaringen gehad met intel. De i5 8500 had goede scores op benchmarks voor premiere en passmark.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of dit een setup is waar ik goed mee kan editen? Kan ik video's goed afspelen in premiere, zal het exporteren niet eindeloos lang duren. Het gamen is echt een bijzaak waar ik niet teveel opgericht moet worden, dat zal prima gaan met die 770.