Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chromecast routerfout en géén verbinding Netwerk/Internet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 20:25
Heb hier al jaren een Chromecast 1e generatie (2013) draait tot voor kort prima.
maar de laatste tijd valt regelmatig de verbinding weg met de chromecast.

Dit staat er dan in beeld

Afbeeldingslocatie: http://www.smidtsweb.nl/images/chromecast1.jpg

Dit blijft vervolgens een poosje staan om afgewisseld te worden met dit.

Afbeeldingslocatie: http://www.smidtsweb.nl/images/chromecast2.jpg

Ik heb een TP-Link archer C2 met openwrt LEDE Reboot 17.01.4 r3560
Dit draait al maanden prima ook i.c.m de Chromecast.
Heb de chromecast al meerdere keren compleet gereset modem gereboot uiteraard maar het helpt niet.
Heb de chromecast gekoppeld aan een ander wifi netwerk (2e oude router) en hiermee gaat het ook fout.

Zou de chromecast gewoon stuk zijn?

Beste antwoord (via ComTech op 16-07-2018 13:15)

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53

HKS-Skyline

Vroooom ?

Als hij het zelfde probleem geeft bij 2 verschillende routers dan kan je er redelijk zeker van zijn dat het probleem in de chromecast zit. Heb je toevallig al de HDMI extender geprobeerd? (mits het een eerste generatie is) Dat is een van de oplossingen die google aandraagt voor dit probleem. Als dat ook niet werkt gok ik dat hij defect is, al is het moeilijk om zeker te weten.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53

HKS-Skyline

Vroooom ?

Als hij het zelfde probleem geeft bij 2 verschillende routers dan kan je er redelijk zeker van zijn dat het probleem in de chromecast zit. Heb je toevallig al de HDMI extender geprobeerd? (mits het een eerste generatie is) Dat is een van de oplossingen die google aandraagt voor dit probleem. Als dat ook niet werkt gok ik dat hij defect is, al is het moeilijk om zeker te weten.

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 20:25
Inmiddels een nieuwe gekocht een Chromecast Ultra met lan aansluiting dus ook geen gezeur meer met WiFi.