Onlangs merkte ik dat de foto's die ik plaatste op mijn instagram, via mijn gsm, heel onscherp en wazig zijn op mijn computer. Op mijn telefoonscherm zien ze er goed uit, maar op de computer niet. Ik neem bijna al mijn foto's met mijn camera, waardoor ze waarschijnlijk te groot zijn voor instagram want ik weet dat zij de foto's croppen. Online vond ik dat het beter is je foto's zelf te comprimeren zodat instagram dit niet doet en je dus ook geen kwaliteitsverlies hebt. Ik heb dit gedaan (met photoshop) en nog altijd zijn mijn foto's onscherp. Hoe komt dit? Ik zou graag kwaliteitsvolle foto's online zetten en dat ze dus ook goeie kwaliteit hebben wanneer je ze op de computer bekijkt.
Kan er alsjeblieft iemand helpen? Wat doe ik mis of wat zie ik over het hoofd? Waarom zijn van andere mensen de foto's scherp op de computer en die van mij niet?
...
Kan er alsjeblieft iemand helpen? Wat doe ik mis of wat zie ik over het hoofd? Waarom zijn van andere mensen de foto's scherp op de computer en die van mij niet?
...