Ik heb een iphone 7 plus 128gb genomen bij mijn abonnement, deze is helaas 2 weken geleden stuk gegaan(geen schade, accu was slecht, toestel laad niet meer op en zacht geluid bij bellen. Na deze aangeboden te hebben bij kpn voor garantie is deze opgestuurd ter reparatie naar teleplan. Een aantal dagen geleden deze opgehaald. U heeft een geheel nieuw toestel gekregen meneer. Mag ik even uw ID zien? Uiteraard ID gegeven en bij thuiskomst bleek het om een refurb te gaan(te zien aan het model nummer, begint met een N ipv een M). Het vreemde is dat ik nergens heb hoeven tekenen. Kpn wilt de refurb ook niet terug nemen en zodoende ligt deze ook weer in het bijbehorende doosje.
Na contact op genomen te hebben met kpn sturen ze me door naar teleplan, welke mij weer doorsturen naar kpn. Klacht ingediend bij kpn en deze verwijzen me door naar Apple.
Ik ga dus niet akkoord met deze gang van zaken, als het toestel niet gerepareerd kan worden verwacht ik een nieuw toestel. En geen 2e hands, wat een refurb is. En ik heb de koop gedaan bij kpn, dus kpn is de verantwoordelijke partij in mijn ogen. Kpn zegt dat ze er niks aan kunnen/willen doen.
Sta ik in mijn recht om kpn hier verantwoordelijk voor te stellen of moet ik het ergens anders zoeken?
Na contact op genomen te hebben met kpn sturen ze me door naar teleplan, welke mij weer doorsturen naar kpn. Klacht ingediend bij kpn en deze verwijzen me door naar Apple.
Ik ga dus niet akkoord met deze gang van zaken, als het toestel niet gerepareerd kan worden verwacht ik een nieuw toestel. En geen 2e hands, wat een refurb is. En ik heb de koop gedaan bij kpn, dus kpn is de verantwoordelijke partij in mijn ogen. Kpn zegt dat ze er niks aan kunnen/willen doen.
Sta ik in mijn recht om kpn hier verantwoordelijk voor te stellen of moet ik het ergens anders zoeken?