Ik ben van plan om een game pc te bouwen en heb daarvoor op wat websites gekeken wat voor onderdelen zij gebruiken bij het laten bouwen van een game pc, alleen ik weet dus niet of deze onderdelen überhaupt samen zullen werken, en of ik misschien zelfs onderdelen mis. Tips zijn van harte welkom aangezien ik best weinig verstand ervan heb qua bouwen van PC's, en misschien of de prijs waarvoor ik ze heb gevonden reëel zijn. De onderdelen zijn als volgt:
i7-8700K = 341 euro
Geforce GTX 1080 = 599 euro
16 GB RAM DDR4 3000 MHz = 199 euro
ASUS ROG Z170 MAXIMUS VIII Impact Moederboord = 149 euro
Samsung 860 EVO 500GB SSD = 118 euro
Corsair TX 650 Watt voeding = 90 euro (Is dit genoeg voor mijn systeem/de goede keus qua model?)
Sharkoon TG5 Midi-Toren Zwart-Blauw behuizing = 75 euro
Totaal = 1571 euro
Denken jullie dat deze onderdelen compatible zijn met elkaar/en of de goede keuze. En is de prijs reeel voor zulke specs? Ook zag ik dat de 8700k best een heethoofd is en wist ik dus niet welke koeler ik nodig zou hebben, suggesties zijn altijd welkom!
Alvast bedankt
EDIT: Ik zag ook verschillende MHz voor de RAM geheugens, heb ik teveel gepakt of is dit wel goed? Ik wil best zware spellen kunnnen spelen zoals de volgende Battlefield die komt en CoD etc.
i7-8700K = 341 euro
Geforce GTX 1080 = 599 euro
16 GB RAM DDR4 3000 MHz = 199 euro
ASUS ROG Z170 MAXIMUS VIII Impact Moederboord = 149 euro
Samsung 860 EVO 500GB SSD = 118 euro
Corsair TX 650 Watt voeding = 90 euro (Is dit genoeg voor mijn systeem/de goede keus qua model?)
Sharkoon TG5 Midi-Toren Zwart-Blauw behuizing = 75 euro
Totaal = 1571 euro
Denken jullie dat deze onderdelen compatible zijn met elkaar/en of de goede keuze. En is de prijs reeel voor zulke specs? Ook zag ik dat de 8700k best een heethoofd is en wist ik dus niet welke koeler ik nodig zou hebben, suggesties zijn altijd welkom!
Alvast bedankt
EDIT: Ik zag ook verschillende MHz voor de RAM geheugens, heb ik teveel gepakt of is dit wel goed? Ik wil best zware spellen kunnnen spelen zoals de volgende Battlefield die komt en CoD etc.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2018 02:32 ]