Dit scipt is om een frame te laten scrollen in horizontale richting.
Nu moet je meerdere links aangeven om aan het einde van de pagina te komen. Per link moet je dus een scrollamount neerzetten vanaf 0 dus als je naar 1000 moet scrollen is het
scrollit(1000)
en als je vanaf 1000 (breedte van de tabel) naar 2000 wilt scrollen moet je
scrollit(2000) aangeven
Dit is elke keer weer een link. Nu wil ik met 1 link elke keer een waarde er boven opdoen. dus dat hij het gescrollde deel pakt en daar de waarde weer bij optelt zodat je maar 1 linkje hoeft te hebben die het frame laat scrollen.
Ik weet niet precies hoe ik dit super duidelijk kan formuleren maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
dit is het script:
Nu moet je meerdere links aangeven om aan het einde van de pagina te komen. Per link moet je dus een scrollamount neerzetten vanaf 0 dus als je naar 1000 moet scrollen is het
scrollit(1000)
en als je vanaf 1000 (breedte van de tabel) naar 2000 wilt scrollen moet je
scrollit(2000) aangeven
Dit is elke keer weer een link. Nu wil ik met 1 link elke keer een waarde er boven opdoen. dus dat hij het gescrollde deel pakt en daar de waarde weer bij optelt zodat je maar 1 linkje hoeft te hebben die het frame laat scrollen.
Ik weet niet precies hoe ik dit super duidelijk kan formuleren maar ik hoop dat jullie het begrijpen.
dit is het script:
en zo roep je het aan<script language="JavaScript">
var x = 0;
var dest = 0;
var distance = 0;
var step = 0;
var destination = 0;
<!--
function scrollit(destination) {
step = 2;
dest = destination;
if (x<dest) {