Ik heb een probleem met het delen van mijn internet. Ik heb al heel wat uitgeprobeerd en ook al gezocht op internet, maar tot nu toe geen oplossing kunnen vinden.
Het probleem:
Data delen werkt, alleen niet bij Pokemon GO. Probleem in het spel: geen foutcode, maar oneindig lang laden/verbinden. Na 10min is er nog steeds geen verbinding gemaakt.
Telefoon met de hotspot: Honor 7 (normale van ongeveer 2,5 jaar geleden)
Telefoon die de hotspot ontvangt: Samsung J5 2013
Getrokken conclussies:
hotspot is altijd dezelfde telefoon, behalve als het anders is aangegeven
de telefoon met het spel is ook altijd dezelfde telefoon, behalve als het anders is aangegeven
Even dus in het kort:
Pokemon GO werkt alleen niet als ik op de hotspot van de Honor 7 zit. Wel doet de hotspot het verder goed.
Waar ik denk dat het aan zou kunnen liggen:
Google Services o.i.d.?
Ik vind het maar een raar probleem en ik vind het lastig om te zien waar het nou aan ligt. Daarom plaats ik nu hier een bericht in de hoop dat jullie er misschien anders naar kunnen kijken. Vragen voor mij mogen natuurlijk ook altijd gesteld worden.
Nyltje
Het probleem:
Data delen werkt, alleen niet bij Pokemon GO. Probleem in het spel: geen foutcode, maar oneindig lang laden/verbinden. Na 10min is er nog steeds geen verbinding gemaakt.
Telefoon met de hotspot: Honor 7 (normale van ongeveer 2,5 jaar geleden)
Telefoon die de hotspot ontvangt: Samsung J5 2013
Getrokken conclussies:
hotspot is altijd dezelfde telefoon, behalve als het anders is aangegeven
de telefoon met het spel is ook altijd dezelfde telefoon, behalve als het anders is aangegeven
- Op een thuis wifi of hotspot van een andere telefoon (iPhone of Android) werkt het spel wel.
- Op de hotspot werkt elke andere app, behalve dus voor Pokemon GO.
- Pokemon GO werkt op een hotspot van een andere Android telefoon en iPhone.
- Hij heeft het wel gedaan.
- Basis dingen zoals de app opnieuw installeren beide telefoons opnieuw opgestart.
- Verder ook de hotspot opnieuw ingesteld.
- App is geüpdate.
- Toegang voor het gebruik van wifi, mobile data, gps enz. staan aan beide kantenvoor alle apps aan.
Even dus in het kort:
Pokemon GO werkt alleen niet als ik op de hotspot van de Honor 7 zit. Wel doet de hotspot het verder goed.
Waar ik denk dat het aan zou kunnen liggen:
Google Services o.i.d.?
Ik vind het maar een raar probleem en ik vind het lastig om te zien waar het nou aan ligt. Daarom plaats ik nu hier een bericht in de hoop dat jullie er misschien anders naar kunnen kijken. Vragen voor mij mogen natuurlijk ook altijd gesteld worden.
Nyltje
[ Voor 5% gewijzigd door Nyltje op 09-07-2018 01:29 . Reden: Aantal zinnen duidelijker verwoord, duidelijkere opmaak ]