Toon posts:

Excel externe verwijzing VERW! foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Collega's, Vrienden, Familie en overige lezers,

Voor mijn werk ben ik een meerdere werkmappen aan het maken wat een hoop tijd moet schelen in de toekomst.
Het werkt als volgt:

Per week moet er voor alle medewerkers een lijst komen met gewerkte tijden. Dit is in principe niet zo moeilijk.
Nu is mijn werk in een supermarkt en is het dus 100x makkelijker als ik een bestand maak waarin ik alle medewerkers zet (aangezien medewerkers hier komen en gaan) en deze dus verwijs naar de werkmappen met de tijden.
Ook dit werkt. Maar het moment dat ik een rij verwijder uit de medewerkersmap. krijg ik een VERW! foutmelding en zet hij de formule die in de eerste cel stond over naar de volgende.

Ik heb foto's bijgevoegd voor het idee.

De reden dat ik de medewerkers apart wil hebben in een werkmap is zodat we 1 document hoeven aan te passen mochten er medewerkers gaan en komen. in plaats van 52 andere mappen steeds te wijzigen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft office plus 2016

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het verwijzen gaat prima. Het probleem is dat mijn cel zijn formule niet behoud, maar doorzet naar de volgende rij

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het zou een boel helpen als je de concrete gebruikte ‘formules’ geeft :) Wat is de afhankelijkheid met voorgaande regel?

Voor nu: voor handmatig verwijderen eerst handmatig de verwijzing corrigeren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je moet die foutmelding gewoon afvangen; zet in de medewerkers map behave de naam ook de datum van indiensttreding en de datum van ontslag. In je weekoverzicht toon je vervolgens alleen de personeelsleden die in die week in dienst waren/zijn

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==