Robot Wars - The Game.....

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:09
ik lees net dat er een game komt van het superbruute programma Robot Wars.

Het zal wel geen toptitel worden, maar lijkt me wel grappig: http://www.gamez.nl/_statisch/nws.2079.phtml

Verwijderd

Is er toch al iets van een halfjaar op de GBC?

Verwijderd

ik had er ook al wat van gelezen alleen ergens anders.

Verwijderd

Als de game half zo goed is als de TV-show, dan zit het wel goed :)

Verwijderd

bedoel je robotarene? die hek allang :) heel erg simpel maar over lan wel leuk...

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
Ik heb het spel al een half jaar liggen hier het heet ROBOT ARENA :)

Het is wel een aardig spel hoor zeker leuk voor mulie play maar single play is hij wel zo uit als je hem goed speel.

Zeker als je wat meer geld heb :) je kan echt veel dingen kopen ..
en dan zelf zon ding in elkaar gaan zetten .
Daarna de arena in tegen een PC tegenstander en HAKKEN MAAR :)

HAHAHA Freeman jij ook al :P

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

ja en waar blijft me tribes nou? :)

maar ja ROBOT ARENA zo heettie... duurt er hooguit een half uurtje over met splayer en dan moet je M ZEKER ovr lan gaan doen... me broer wil niet meer want hij verloor steeds want ik had alle poen en hij was net begonnen... ik had er 3 zagen, wat bijlen, een stormram en lots a stuff opzitten :) hij alleen een stormram en geen pantser... hakken dus >:)

Verwijderd

enig manier op hoe ik hem in mijn bezit kan krijgen? ;)

Verwijderd

kan hier natuurlijk geen link plakken :) dan wordt ik weer gebanned.

maar er zijn ook andere manieren om me te contactn.. zal es ff gaan zoeken naar een link...

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:09
wtf!

Hoe lang is dat spel al uit dan? Op gamez staat namelijk dat ie in nov. uitkomt!

K*Tsite.....

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:11
Op dinsdag 17 juli 2001 20:45 schreef MrFreeman het volgende:
ja en waar blijft me tribes nou? :)

maar ja ROBOT ARENA zo heettie... duurt er hooguit een half uurtje over met splayer en dan moet je M ZEKER ovr lan gaan doen... me broer wil niet meer want hij verloor steeds want ik had alle poen en hij was net begonnen... ik had er 3 zagen, wat bijlen, een stormram en lots a stuff opzitten :) hij alleen een stormram en geen pantser... hakken dus >:)
:o OEPS tribes moet ook nog weg (org dit is dus geen warez) voordat er weer ge SLOT wordt :P )

Ik zal het nu ff kijken of ik die zooi in kan pakken en dan stuur ik hem op :) Sorry niet meer aan gedacht :) ....Oorzaak vrouwen :)

PS kan jij ff Cossacks European Wars Door sturen want dan kan ik die gaan spelen ?

PS tribes gaat morgen de deur uit

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Yo BlackHole als jij toevallig nog een linkje van Robot Arena heb kan je die dan ff mailen ofzo? MrFreeman kon er geen vinden voor me :(

Verwijderd

ik heb hem ook al een tijdje maar ik vond hem aan het begin wel geinig maar het begon snel te vervelen.
En hij is super simpel in de single player

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
ik heb dat spel ook al lang geen reed aan veel te makkelijk. das wel bale

Verwijderd

RooForge ja, daarin moet je je eigen robot in elkaar fixen compleet met moves en AI e.d., strategie inproggen en dan zien wie er wint, je bestuurd je bot dus niet direct, ik had de demo maar das niks, alleen robot + moves maken, om meer te kunnen moet je hem dus kopen :(

je kan ook met competities meedoen voor echt (!!!) geld maar dat kost soms wel $5 per entree :(

Verwijderd

Ik heb zelf roboforge gekocht het is echt een gaaf spel je mag zelf een robot maken uit meer dan 100 onderdelen zoals wapens, controlers, schilden(geen forge fields) en joints je moet zelf ook een ai maken maar dat is niet zo moeilijk vind ik

Je kunt ook aan competities meedoen je heb 2 soorten "Professional" deze kosten $5 maar je kunt hier geld winnen van af $2,50 tot $100/$10000 8-) afhankelijk van hoeveel er mee doen en de plaats waar je eindigd en je hebt de "Amateur" deze kosten $0 en je kunt er $0 mee winnen deze zijn voor de lol en eer

Je kunt ook los tegen anderen spelen door ze uit te dagen in de "challenge rooms"

kijk maar een op hun site: http://www.roboforge.com
Pagina: 1