Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in vr met de htc vive pro en op mijn monitor met een resolutie van 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een budget, het moet gewoon goed en betrouwbaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis zet ik over. Heb ook nog enkele samsung 840 ssd's die ik ga meenemen als extra back-up.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn huidige pc heb ik veel hardware van Asus en ben hier echt wel tevreden over, dus mijn voorkeur gaat uit naar Asus, maar heb er geen probleem mee om eens vreemd te gaan
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind rgb verlichting wel fijn, vandaar de keuze van deze case.
Ga je overklokken?
In het begin ga ik het systeem niet gaan overklokken, maar ben dit wel van plan in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn huidige pc heb ik jaren geleden ook zelf gebouwd en wil dit nu ook zelf gaan doen. Ik heb me her en der terug wat ingelezen over de nieuwe hardware tov mijn huidige pc. Ik zou het fijn vinden moesten jullie 'de kenners' jullie mening geven over mijn samengestelde setup.
Alvast bedankt voor jullie input.
Gamen in vr met de htc vive pro en op mijn monitor met een resolutie van 3440x1440.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een budget, het moet gewoon goed en betrouwbaar zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, toetsenbord en muis zet ik over. Heb ook nog enkele samsung 840 ssd's die ik ga meenemen als extra back-up.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 341,42 | € 341,42 |
| 1 | Asus ROG Maximus X Hero (WiFi AC) | € 309,25 | € 309,25 |
| 1 | Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | € 942,59 | € 942,59 |
| 1 | Corsair Crystal 460X RGB Zwart | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 171,- | € 171,- |
| 1 | Corsair RM750x (2018) | € 104,05 | € 104,05 |
| 1 | Samsung 970 Evo 500GB | € 165,90 | € 165,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.271,11 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In mijn huidige pc heb ik veel hardware van Asus en ben hier echt wel tevreden over, dus mijn voorkeur gaat uit naar Asus, maar heb er geen probleem mee om eens vreemd te gaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vind rgb verlichting wel fijn, vandaar de keuze van deze case.
Ga je overklokken?
In het begin ga ik het systeem niet gaan overklokken, maar ben dit wel van plan in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn huidige pc heb ik jaren geleden ook zelf gebouwd en wil dit nu ook zelf gaan doen. Ik heb me her en der terug wat ingelezen over de nieuwe hardware tov mijn huidige pc. Ik zou het fijn vinden moesten jullie 'de kenners' jullie mening geven over mijn samengestelde setup.
Alvast bedankt voor jullie input.