Kan iemand Alsjeblieft helpen?? Ben ten einde raad. Mijn computer gaat niet meer aan, Als ik mijn voeding kabel erin doe beginnende ventilators allemaal te draaien maar mijn Touchbar licht neit op (Zit boven mijn aanknop) en mijn harde schijven gaan niet aan, (Normaal kraken ze een beetje). Als iemand mij zou kunnen helpen zou ik eeuwig dankbaar zijn. Wat ik heb gedaan= Mijn pc los gekoppeld om foto´s te gaan maken voor marktplaats.
Ik heb gewoon mijn kabels losgekoppeld. Ook heb ik mijn pc opengemaakt en ik kwam met mijn hand tegen mijn Videokaart aan ( niet heel hard maar meer een tik.) Ook heb ik mijn kabels in de pc een klein beetje aan de kant gedaan. Ik heb dit al eens eerder gehad en heb toen alle kabels langsgelopen en toen werkte hij weer. Dit heb ik nu ook al 3 keer gedaan.
niks werkt, heb al met een schroevendraaier op mn power sw kabel enzo gedaan.
HELP!
1000 maal dank alvast.
Mvg
Ik heb gewoon mijn kabels losgekoppeld. Ook heb ik mijn pc opengemaakt en ik kwam met mijn hand tegen mijn Videokaart aan ( niet heel hard maar meer een tik.) Ook heb ik mijn kabels in de pc een klein beetje aan de kant gedaan. Ik heb dit al eens eerder gehad en heb toen alle kabels langsgelopen en toen werkte hij weer. Dit heb ik nu ook al 3 keer gedaan.
HELP!
1000 maal dank alvast.
Mvg