Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noempsy
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18-08-2018
Hallo iedereen,

Kunnen jullie mij even helpen aub. Voor mijn wederhelft ben ik opzoek naar een nieuwe smartphone en via telenet kan ik deze psmart rond de 150€ kopen en de nieuwe a6 rond de 210€.
Jammer genoeg is deze a6 nog geen review van op tweakers beschikbaar maar als ik ze vergelijk zie ik toch een verschil in processor snelheid en de a6 ondersteund wel 5hz.
Voor de rest zie ik wel kleine verschillen maar niets schokkend. Mijn vrouw is wel meer samsung minded en ikzelf heb een honor 9 maar wel met nova app op zodat ik hem helemaal naar mijn zin kan zetten en van die domme huawei schelp af ben.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en alvast bedankt hiervoor. _/-\o_

Beste antwoord (via noempsy op 16-07-2018 13:57)

• Puddi Puddin
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 13-04 09:41
Ludwig005 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:57:
[...]

wat vind je van de huawei psmart?
reviews: Huawei P smart - Slimme keuzes in een budgetphone
Hier heb je een mooie review. Daarnaast staan er ook heel veel youtube videos met reviews van mensen die het toestel echt kritisch bekijken.
YouTube: Huawei P Smart review (Dutch)
YouTube: Huawei P Smart - Huawei's new Killer Budget Smartphone!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-04 21:08

P_Tingen

omdat het KAN

De A6 heeft een Oled scherm (dat is positief) alleen is dat 'maar' een 720p scherm. Voor hetzelfde geld heb je een Nokia 6 die een veel hogere resolutie heeft en ook nog eens een kalere versie van Android.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Puddi Puddin
noempsy schreef op zondag 8 juli 2018 @ 14:45:
Hallo iedereen,

Kunnen jullie mij even helpen aub. Voor mijn wederhelft ben ik opzoek naar een nieuwe smartphone en via telenet kan ik deze psmart rond de 150€ kopen en de nieuwe a6 rond de 210€.
Jammer genoeg is deze a6 nog geen review van op tweakers beschikbaar maar als ik ze vergelijk zie ik toch een verschil in processor snelheid en de a6 ondersteund wel 5hz.
Voor de rest zie ik wel kleine verschillen maar niets schokkend. Mijn vrouw is wel meer samsung minded en ikzelf heb een honor 9 maar wel met nova app op zodat ik hem helemaal naar mijn zin kan zetten en van die domme huawei schelp af ben.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en alvast bedankt hiervoor. _/-\o_
De Nokia zal een stuk vlotter draaien dan de Samsung. Hun UI is gewoon behoorlijk zwaar en slecht geoptimaliseerd en dat verschil is echt groot helemaal op dit budget met relatief zwakke hardware.

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 15-04 22:44
Puddi Puddin schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:17:
[...]

De Nokia zal een stuk vlotter draaien dan de Samsung. Hun UI is gewoon behoorlijk zwaar en slecht geoptimaliseerd en dat verschil is echt groot helemaal op dit budget met relatief zwakke hardware.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Puddi Puddin
Ludwig005 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 08:57:
[...]

reviews: Huawei P smart - Slimme keuzes in een budgetphone
Hier heb je een mooie review. Daarnaast staan er ook heel veel youtube videos met reviews van mensen die het toestel echt kritisch bekijken.
YouTube: Huawei P Smart review (Dutch)
YouTube: Huawei P Smart - Huawei's new Killer Budget Smartphone!

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True