MAX3400 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 18:48:
@
RobinHood in de topicstart wordt toch om een simcade gevraagd? Neemt niet weg dat ik een kleine voorliefde heb voor Forza, zeker als ik kijk naar het (wereldwijde) niveau van een aantal racers hier op GoT.
Ach, ieder zo zijn ding; ik vind zelf Project Cars minder fijn rijden op de Xbox.
Ik zeg ook niet dat het slecht is, ik vind een echte sim zoals AC of Automobilista echt helemaal niks aan, ik haal veel meer lol uit iets als Forza, maar ik wou gewoon even het verschil duidelijk maken
En Forza is toch wel wat meer sim dan arcade, het is toch allemaal wel wat moeilijker dan de Grid series bijvoorbeeld, Zoals ik daar met een GT Corvette reed kan ik niet nadoen in Forza

Ze gedragen zich imho echt genoeg, mijn Dodge Charger Daytona moet ik echt door bochten heen worstelen en is echt een held op het rechte stuk, terwijl zeg een Mazda Cosmo prima door bochtjes heen te krijgen is.
En sommige auto's zijn net zo onbestuurbaar in het echt, ik wou wel zo'n Auto Union Type D gebruiken, nou, veel plezier

Dat ding is, net als in het echt, een ramp in bochten
Probeer anders eens de demo van FM7 uit? Zitten dan wel geen klassieke auto's in, je kan zo wel voelen hoe het ongeveer voelt.
En je kan dan al truckracen, truckracen is leuk
[
Voor 6% gewijzigd door
RobinHood op 08-07-2018 18:57
]
People as things, that’s where it starts.