Toon posts:

Hulp met keuze voor een console

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik, ivm financien, niet voor een desktop pc kan gaan, wil ik toch voor een console gaan kiezen.
Moet eerlijk bekennen dat vooral FIFA en ook andere sportspellen (tennis, golf, basketbal etc) favoriet zijn bij mij.
Nou las ik laatst dat FIFA19 ook voor de PS3 gaat uitkomen (vind de PS3 trouwens ook leuk vanwege de move).
Heb echter totaal geen idee hoe dit zal gaan worden, grafisch gezien etc.
Daarom heb ik toch een lichte voorkeur voor de PS4.
Ook de Xbox One is misschien nog een optie voor mij, icm Kinect.
Alleen heb ik hier totaal geen ervaring mee (in tegenstelling tot de PS3 en PS4).
Hoe is dit qua gamen, grafisch etc?

Wat kan ik het beste gaan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zou nog maar eens gaan inlezenen en mogelijk opnieuw je startpost formuleren.

Bijvoorbeeld; Kinect wordt al een jaar niet meer gemaakt en bijna ook nergens meer in gebruikt.

Daarnaast, stel je prijs op 4K gaming want dan zal je een PS4 Pro, One S of One X moeten aanschaffen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, Max3400.
Weet eigenlijk vrij weinig over de Kinect en Xbox.
Wat betreft 4K gaming; daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:01
Aanname, je hebt niet de financien voor een desktop PC, dan zal 4k gaming ook niet nodig zijn.

Koop een Xbox One voor €100 op Tweakers, Fifa zal daar prima op draaien en heb je gewoon een strak beeld.

Mocht je dat minder belangrijk vinden, je koopt een PS3 met een sloot spellen ook voor €100, wederom via Tweakers, en spellen voor de PS3 zijn momenteel enorm goedkoop te krijgen en zijn genoeg toppers te vinden waar je enorm veel plezier mee kunt hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 00:44:
Weet eigenlijk vrij weinig over de Kinect en Xbox.
Dan zou ik daar toch even wat over gaan lezen ;) De One S heeft 4K upscaling, de One X heeft native 4K, Kinect wordt al een jaar niet meer ondersteund.
Wat betreft 4K gaming; daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Lijkt me vrij essentieel; als je wel een 4K TV hebt, waarom zou je dan een console kopen die dat niet ondersteunt? Andersom, zonder budget in de startpost, is het sowieso lastig om iets te kopen?
Qweridee schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:37:
Aanname, je hebt niet de financien voor een desktop PC, dan zal 4k gaming ook niet nodig zijn.
Gedeeltelijk; ik heb niet de interesse om elk jaar of paar jaar te moeten upgraden in mijn PC om games te blijven spelen. Een console speelt, met enige nuance, alle games af die ervoor gemaakt worden totdat dat ding uit elkaar valt of er een nieuw model uitkomt (met model-specifieke games / hardware).

Over hardware gesproken; de controller is ook wel een dingetje natuurlijk. Persoonlijk (ik dus) kan absoluuuut niet wennen aan de controller voor de Playstation. Na 3 rondjes Gran Turismo, begin ik al een soort kramp/onwennigheid te krijgen. Terwijl ik met de Xbox controller uren kan gamen. Zelfs als beide controllers op beide consoles zouden werken, zou ik persoonlijk liever een Xbox controller hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, Qweridee en Max3400.
Zal het nog rustig gaan bekijken.
Momenteel is de PS4 wel licht favoriet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:49

Dhrax

Prog Lord

MAX3400 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 12:43:
Gedeeltelijk; ik heb niet de interesse om elk jaar of paar jaar te moeten upgraden in mijn PC om games te blijven spelen. Een console speelt, met enige nuance, alle games af die ervoor gemaakt worden totdat dat ding uit elkaar valt of er een nieuw model uitkomt (met model-specifieke games / hardware).
Dat concept is echt al jaren achterhaald. Je kunt vandaag de dag met een degelijk systeem prima meekomen, mijn systeem is inmiddels ruim 3 jaar oud en ik voel geen enkele behoefte om te upgraden. Het is nu wachten op echt nieuwe hardware die daadwerkelijk wat toevoegen.

Vergeet ook niet dat een console niet zaligmakend is, mijn PS4 staat al jaren stof te happen omdat dat ding zelfs op 30pfs moeite heeft met veel games. En 4K op een PS4 Pro is natuurlijk cool maar staat in schril contrast van wat een PC je op native 4K voorschoteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

@Dhrax nieuwe HWi magazine heeft vergelijking tussen One X en 4K PC. Kosten zijn voor een PC (momentopname dus) ongeveer het dubbele.

Dat jij je spullen laat verstoffen is natuurlijk geen argument; mijn One X staat bijna dagelijks aan en de games die ik leuk vind, draaien effortless altijd op 2160p60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:49

Dhrax

Prog Lord

MAX3400 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:25:
@Dhrax nieuwe HWi magazine heeft vergelijking tussen One X en 4K PC. Kosten zijn voor een PC (momentopname dus) ongeveer het dubbele.

Dat jij je spullen laat verstoffen is natuurlijk geen argument; mijn One X staat bijna dagelijks aan en de games die ik leuk vind, draaien effortless altijd op 2160p60.
Dat zal inderdaad wel, denk dat je met een dubbel budget nog een redelijk karig 4K systeem hebt vandaag de dag. Voor enkel de GPU kun je al 2 consoles kopen.

Ik heb een nog een lauch PS4 en je merkt gewoon dat de rek eruit is. De Pro is natuurlijk ook alweer enige tijd uit. De stap vanuit alle PC pracht en praal richting een karige 30fps is gewoon erg groot.

Voor TS met een beperkt budget kun je natuurlijk rustig een launch PS4 aanschaffen. Fifa zal wel op 60fps draaien zonder al teveel problemen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Ik zat ook met de dilemma om een X One S of PS4 te gaan kopen, een game pc viel bij mij ook af omdat dat het dubbele zou kosten. Uiteindelijk gekozen voor de Xbox omdat ik al heel lang de Forza Horizon reeks wou spelen en die is dus alleen voor de Xbox.

En als je wilt gamen met kameraden, dan moet je natuurlijk wel hetzelfde platform gaan halen.

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17

Player1S

Probably out in the dark

2 belangrijke punten

1: Waar spelen je vrienden op? IVM samen spelen en games lenen

2: stap een mediamarkt binnen en hou beide controllers een tijdje vast. Welke voelt het prettigst in je handen. Eventueel te omzeilen door 3rd party controllers.

Gezien je game-voorkeur hoef je niet echt naar de exclusives te kijken maar zou er wel even overheen kijken.
De echte fanboys zullen het nooit toegeven maar uiteindelijk zit er niet echt een zee van verschillen tussen de PS4 en Xbox One. De ene doet dit beter en de ander doet dat beter.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 00:02:
Omdat ik, ivm financien, niet voor een desktop pc kan gaan, wil ik toch voor een console gaan kiezen.
Moet eerlijk bekennen dat vooral FIFA en ook andere sportspellen (tennis, golf, basketbal etc) favoriet zijn bij mij.
Nou las ik laatst dat FIFA19 ook voor de PS3 gaat uitkomen (vind de PS3 trouwens ook leuk vanwege de move).
Heb echter totaal geen idee hoe dit zal gaan worden, grafisch gezien etc.
Daarom heb ik toch een lichte voorkeur voor de PS4.
Ook de Xbox One is misschien nog een optie voor mij, icm Kinect.
Alleen heb ik hier totaal geen ervaring mee (in tegenstelling tot de PS3 en PS4).
Hoe is dit qua gamen, grafisch etc?

Wat kan ik het beste gaan kiezen?
FIFA 19 naar de PS3? Dit zal zeer waarschijnlijk dan de Legacy Edition wezen: Eigenlijk een oudere FIFA die domweg wordt bijgewerkt naar de meest recente speler statussen. Het is dus meer een update dan een geheel nieuwe game.

Daarnaast is de PS3 (En de Xbox 360) tegenwoordig meer een legacy platform: De laatste grote titels kwamen uit rond 2015/2016 (Rise of the Tomb Raider, Call of Duty BLOPS 3, Battlefield Hardline and so on). De focus voor vrijwel elke dev is PC/PS4/XBO/Switch. (Al komt Just Dance 2018 nog steeds naar de Wii.)

Tenzij je voor cheap toegang wilt hebben tot de vorige generatie games (Zo heb ik zelf een gebruikte X360 als hoofdgamemachine om voor een klein prijsje allerlei ervaringen te beleven) zou ik dus uit kijken naar PS4/XBO.

Dan is het een kwestie van nuance.Bij Sony ligt de nadruk veel meer op grote, exclusieve titels en waarbij multiplat titels op de base hardware vaker een hogere resolutie genieten dan de XBO versie (meestal 1080p om 900p). Aangezien je later zegt nog te twijfelen over 4K gaming is dit welicht handig om te weten.

Dat gezegd hebbende is een Xbox One, zeker de S versie, een stuk sterker in multimedia. Zo heeft de S de mogelijkheid om 4K blu-ray's af te spelen, maar kan de XBO lijn in het algemeen ook beschikken over aparte apps via het UWP (Universal Windows Platform). Ook is een gebruikte OG Xbox One een stuk goedkoper dan een PS4 als je tweedehands gaat (Zelfs CEX verkoopt ze nu voor 135-150 euro, terwijl een gebruikte PS4 doorgaans nog boven de 200 kost).

Wil je dus cheap upgraden zonder meteen ook een 4K set te kopen, dan zou ik een OG XBO aanraden. Je hebt dan weliswaar geen 4K blu-ray support, maar gezien je (geen?) 4K tv hebt, is dat ook minder van toepassing. Let wel dat XBO titels wat betreft multiplat releases doorgaans eerder 900p (1600x900) zijn dan 1080p (1920x1080).

Betreft de PS4 Pro en Xbox One X: Deze zijn vooral meer gezicht voor 4K schermen. Beide consoles hebben een lijstje aan games die daadwerkelijk in 4K renderen (3840x2160) maar veelal maken beide consoles gebruik van checkerboarding/upscaling om tot deze resolutie te komen. Het verschil zit em erin in vanaf welke resolutie deze consoles dat doen. Veel games hebben een aparte patch nodig om gebruik te maken van de extra hardware power die aanwezig is in beide consoles. Over het algemeen zijn PS4 Pro titels 1440p (2560x1440) en Xbox One X 1800p (3200x1800). Zoals je kan zien zal een upscale/checkerboard naar 4K dus een minder vertekend beeld geven bij de X dan bij de Pro. Er hoeft immers minder te worden opgeschaald dan bij de Pro.*

*Checkerboarding is echter niet zo negatief als het wordt gezegd, al hangt dit wel van de game af. Hoewel de PS4 Pro checkerboard op een hardwarematig level, hebben sommige games ook nog zoiets als [temporal reconstruction. Ik zal het maar niet uitleggen, maar in de praktijk komt het erop neer dat sommige games met checkerboarding een beeldkwaliteit neer kunnen zetten die lastig valt te onderscheiden van een native signaal.

Gezien je situatie zou ik een OG XBO als je voor gebruikt gaat aanraden, en anders een XBO S. Dan kan je met de tijd overstappen op een 4K scherm en dan zo in ieder geval 4K blu-ray support proper ondersteunen. :)
[...]

Dan zou ik daar toch even wat over gaan lezen ;) De One S heeft 4K upscaling, de One X heeft native 4K, Kinect wordt al een jaar niet meer ondersteund.
Let wel dat niet alle Xbox One X titels native 4K zijn. Het is een grotere lijst dan Pro, maar lang niet alle is 4K (of 4K 60 zoals je in een latere post meldt). :)
L1nt schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 13:15:
De echte fanboys zullen het nooit toegeven maar uiteindelijk zit er niet echt een zee van verschillen tussen de PS4 en Xbox One. De ene doet dit beter en de ander doet dat beter.
Het zit em vooral in de nuances. Beide partijen hebben zo hun eigen voordelen en nadelen, het is dan ook aan de consument om aan te geven wat voor hun zwaarder weegt.

[ Voor 0% gewijzigd door Redneckerz op 10-07-2018 15:53 . Reden: quote foutje. ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Je bedoelt met films denk ik? De One S doet met games niks met 4K, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SwooX schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 12:31:
Ik zat ook met de dilemma om een X One S of PS4 te gaan kopen, een game pc viel bij mij ook af omdat dat het dubbele zou kosten. Uiteindelijk gekozen voor de Xbox omdat ik al heel lang de Forza Horizon reeks wou spelen en die is dus alleen voor de Xbox.

En als je wilt gamen met kameraden, dan moet je natuurlijk wel hetzelfde platform gaan halen.
Mijn neef heeft ook een PS4 en heeft daar zeer goede ervaringen mee.
Tevens lijkt het mij tof om met hem ook te gaan gamen.
Mijn gevoel zegt steeds meer dat ik voor een PS4 moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
2 belangrijke punten

2: stap een mediamarkt binnen en hou beide controllers een tijdje vast. Welke voelt het prettigst in je handen. Eventueel te omzeilen door 3rd party controllers.

Gezien je game-voorkeur hoef je niet echt naar de exclusives te kijken maar zou er wel even overheen kijken.
Mijn vrienden spelen voornamelijk op een PS4.

Moet binnenkort toch naar de Mediamarkt; dus zal even wat gaan testen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Redneckerz schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:00:
[...]

FIFA 19 naar de PS3? Dit zal zeer waarschijnlijk dan de Legacy Edition wezen: Eigenlijk een oudere FIFA die domweg wordt bijgewerkt naar de meest recente speler statussen. Het is dus meer een update dan een geheel nieuwe game.

Daarnaast is de PS3 (En de Xbox 360) tegenwoordig meer een legacy platform: De laatste grote titels kwamen uit rond 2015/2016 (Rise of the Tomb Raider, Call of Duty BLOPS 3, Battlefield Hardline and so on). De focus voor vrijwel elke dev is PC/PS4/XBO/Switch. (Al komt Just Dance 2018 nog steeds naar de Wii.)

Tenzij je voor cheap toegang wilt hebben tot de vorige generatie games (Zo heb ik zelf een gebruikte X360 als hoofdgamemachine om voor een klein prijsje allerlei ervaringen te beleven) zou ik dus uit kijken naar PS4/XBO.

Dan is het een kwestie van [nuance.Bij Sony ligt de nadruk veel meer op grote, exclusieve titels en waarbij multiplat titels op de base hardware vaker een hogere resolutie genieten dan de XBO versie (meestal 1080p om 900p). Aangezien je later zegt nog te twijfelen over 4K gaming is dit welicht handig om te weten.

Dat gezegd hebbende is een Xbox One, zeker de S versie, een stuk sterker in multimedia. Zo heeft de S de mogelijkheid om 4K blu-ray's af te spelen, maar kan de XBO lijn in het algemeen ook beschikken over aparte apps via het UWP (Universal Windows Platform). Ook is een gebruikte OG Xbox One een stuk goedkoper dan een PS4 als je tweedehands gaat (Zelfs CEX verkoopt ze nu voor 135-150 euro, terwijl een gebruikte PS4 doorgaans nog boven de 200 kost).

Wil je dus cheap upgraden zonder meteen ook een 4K set te kopen, dan zou ik een OG XBO aanraden. Je hebt dan weliswaar geen 4K blu-ray support, maar gezien je (geen?) 4K tv hebt, is dat ook minder van toepassing. Let wel dat XBO titels wat betreft multiplat releases doorgaans eerder 900p (1600x900) zijn dan 1080p (1920x1080).

Betreft de PS4 Pro en Xbox One X: Deze zijn vooral meer gezicht voor 4K schermen. Beide consoles hebben een lijstje aan games die daadwerkelijk in 4K renderen (3840x2160) maar veelal maken beide consoles gebruik van checkerboarding/upscaling om tot deze resolutie te komen. Het verschil zit em erin in vanaf welke resolutie deze consoles dat doen. Veel games hebben een aparte patch nodig om gebruik te maken van de extra hardware power die aanwezig is in beide consoles. Over het algemeen zijn PS4 Pro titels 1440p (2560x1440) en Xbox One X 1800p (3200x1800). Zoals je kan zien zal een upscale/checkerboard naar 4K dus een minder vertekend beeld geven bij de X dan bij de Pro. Er hoeft immers minder te worden opgeschaald dan bij de Pro.*

*Checkerboarding is echter niet zo negatief als het wordt gezegd, al hangt dit wel van de game af. Hoewel de PS4 Pro checkerboard op een hardwarematig level, hebben sommige games ook nog zoiets als [temporal reconstruction. Ik zal het maar niet uitleggen, maar in de praktijk komt het erop neer dat sommige games met checkerboarding een beeldkwaliteit neer kunnen zetten die lastig valt te onderscheiden van een native signaal.

Gezien je situatie zou ik een OG XBO als je voor gebruikt gaat aanraden, en anders een XBO S. Dan kan je met de tijd overstappen op een 4K scherm en dan zo in ieder geval 4K blu-ray support proper ondersteunen. :)

[...]

Let wel dat niet alle Xbox One X titels native 4K zijn. Het is een grotere lijst dan Pro, maar lang niet alle is 4K (of 4K 60 zoals je in een latere post meldt). :)

[...]

Het zit em vooral in de nuances. Beide partijen hebben zo hun eigen voordelen en nadelen, het is dan ook aan de consument om aan te geven wat voor hun zwaarder weegt.
Dat van FIFA19 voor de PS3 wist ik nog niet.
Dan valt de PS3 waarschijnlijk toch af.

Dat wordt nog een lastige keuze.
Aangezien ik meerdere PS4-gebruikers ken, gaat mijn gevoel en voorkeur door wel steeds meer naar uit.

Wijzig de volgende keer je laatste reactie: het dubbel-(of hier trippel-) posten staan we niet toe

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 11-07-2018 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:17

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:05:

Aangezien ik meerdere PS4-gebruikers ken, gaat mijn gevoel en voorkeur door wel steeds meer naar uit.
Dan zou ik lekker voor de PS4 kiezen tenzij je de controller echt 10x niks vind en geen geld (over) hebt voor een xbox-shaped PS4 controller.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 15:05:
[...]

Dat van FIFA19 voor de PS3 wist ik nog niet.
Dan valt de PS3 waarschijnlijk toch af.

Gezien je 3 aparte posts (Deze kan je bundelen!) lijkt het mij aannemelijk dat je met vrienden gamen zwaar laat wegen. Als die vrienden allemaal op PS4 spelen, dan lijkt mij de conclusie dat je voor een PS4 lijkt te kiezen.

Als er echter nog andere redenen zijn, dan is mijn post wellicht nuttig. Anders heb je je conclusie nu wel binnen lijkt mij zo. :)

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, L1nt en Redneckerz
Het ziet er inderdaad naar uit dat de PS4 het weleens zou kunnen gaan worden.
De controller vind ik verder niet zo'n probleem.
Zal het nog even rustig gaan aanzien; heb er geen haast mee oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2018 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
2 belangrijke punten

Niet dat ik een echte fanboy ben, maar wat Playstation deze generatie toch echt beter doet is het spellen aanbod. Dat lijkt me toch het belangrijkste voor een console, dus ik zou toch zeggen dat er een redelijke zee van verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:26
bram1984 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 14:06:
[...]

Je bedoelt met films denk ik? De One S doet met games niks met 4K, voor zover ik weet.
Nee hij bedoelt alles (maar dat had jij ook kunnen googlen ;) )
4K upscaling

In addition to supporting 4K video content when used in conjunction with a 4K TV, Xbox One S will also upscale non-4K content to display at 4K when paired with a 4K TV. When you set your console resolution to 4K UHD, everything on the console — Home, games, and apps—will display at 4K. 4K content is displayed in its native 4K resolution, and other content (like 1080p content) is upscaled to 4K.

To set your resolution and upscale everything to 4K, double-tap the Xbox button to open the guide, go to Settings > All settings, then choose Display & sound > Video output. For TV resolution, select 4K UHD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Jaguar645 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:57:
[...]

Nee hij bedoelt alles (maar dat had jij ook kunnen googlen ;) )

[...]
Hmm dat wist ik niet en kon ik inderdaad niet op de MS site vinden (uiteraard gegoogled). Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 07:41
OP wat is je budget ongeveer? Want als je bij PC gaming denkt aan 1000+ euro dan kan het zeker goedkoper als je voor tweedehands gaat.

Ik heb onlangs een leuk systeem 2e hands aangeschaft via marktplaats die alle games van nu op high draait met 60+ fps (video kaart is een rx480). Pc zelf was 450 euro, monitor erbij voor 100 euro, toetsenbord en muis. Ik was klaar voor 600 euro totaal.

Het scheelt wel met PC gaming dat als je morele waarden niet zo hoog liggen dat er makkelijk opties bestaan om niet te betalen voor een spel . (ik promoot dit nu zeker niet...maar laten we eerlijk zijn iedereen weet waar ik het over heb.)

Aan de andere kant een (tweedehands ) ps4 met een paar spellen zal altijd nog steeds stukken goedkoper zijn dan een 2e hands gaming pc.

[ Voor 4% gewijzigd door Odysseus87 op 11-07-2018 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn budget was ca 600 a 700 Euro, voor een desktop.
Dit bleek echter niet haalbaar.
Daarom heb ik voor een console gekozen.
Heb vanmorgen echter helaas een forse tegenvaller gekregen op financieel vlak.
Moet het dus rustig aan gaan doen en kan me momenteel weinig meer permitteren.
Lastig dus.
Wil nog steeds voor een PS4 gaan.
Zal het echter een aantal maanden moeten gaan uitstellen.
Vind dit erg jammer; het is echter noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:15
* Titelfix voor meer duidelijkheid.
* verplaatst naar SPV

Bovendien wil ik toch aanhalen dat ik in de startpost heel wat eigen inzet en onderzoek mis. We helpen elkaar graag op Tweakers, maar verwachten wel flink eigen inzet voor je een topic opent.

Lees aub Het algemeen beleid #quickstart door voor meer info

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1