Toon posts:

help me

Pagina: 1
Acties:
  • 795 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste,

ik overlast en gaming pc gekocht https://goo.gl/5U7TrM

maar 2 beelschermen willen niet kan iemand mij helpen ze ziten alebi op hdmi kabel

alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:05
Heb je de kabels wel in de poorten van de videokaart gedaan in plaats van je moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe weet ik welke is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Plaatje ter referentie :P

Zorg dat je je monitoren op de groene pijl hebt aangesloten, niet de rode pijl.
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/717fd8bbecc7004e76808eeaab9bfe15.png

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dat snap ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:14
De groene pijl wijst naar de DVI aansluitingen, niet naar de HDMI. Anders plaats je een foto van hoe je het aangesloten hebt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij dat al niet snapt dan zal een foto plaatsen ook wel lastig worden.

Ga terug naar de winkel zou ik zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Neem toch aan dat je een PC hebt gekocht en van te voren hebt overlegd met de winkel wat je erop aan wil sluiten en wat je ermee wil doen?

Zonder een direct oordeel; de specificaties van de PC uit je startpost zijn onder andere een i3 CPU, een 2GB videokaart, geen SSD en geen operating system. Tenzij je spelletjes uit 2013 wil spelen, kan ik je bijna blind vertellem dat je volgende maand of in ieder geval dit jaar je GPU kan upgraden voor "de bekendere spellen", zeker als je op 2 schermen speelt of tegelijk wil aansturen.

Sterker nog; als je inderdaad een "MSI GeForce GTX 1050 AERO ITX 2G" erin hebt zitten, heb je maar 1x HDMI in je hele PC (want geen HDMI op je moederbord) dus dan zal je met verloopstukjes aan de gang moeten als allebei je monitoren HDMI hebben.

Ter info: het is niet de bedoeling dat je je startpost "zelf" verzint; het zou een stuk sneller zijn als je netjes een lijstje post welke onderdelen in je PC zitten alsmede wat basic troubleshooting (zoals het bellen met de leverancier).

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 07-07-2018 23:13 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:33

br00ky

Moderator Harde Waren
@Verwijderd, je zult toch echt met meer eigen info moeten komen. Met een oneliner komen we er helaas niet.
1. Geef duidelijk aan wat het probleem is.
2. Geef duidelijk aan wat je systeem (dus een volledige lijst van álle onderdelen en hoe je de monitoren hebt aangesloten)
3. De stappen die je hebt genomen om tot een oplossing te komen.

Voorlopig missen alle stappen. Ga daar dus eerst mee aan de slag. Lees in de tussentijd ook nog even Het algemeen beleid #quickstart door voor wat tips voor een goede topicstart.

[ Voor 14% gewijzigd door br00ky op 08-07-2018 12:10 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.