Hallo allemaal hier kom ik weer eens aan met een vraag wat moet ik nu nemen, hoeveel kost het ongeveer en ik heb best proberen te zoeken waar ik deze kasten kopen kan, maar helemaal geen ene zaak die het heeft, ik ken www.in-win.com. www.addtronics.com.........
www.oc-shop.com heeft addtronics inwin staat ook wel in de pricewatch
Ik heb beide in-win kasten bij mycom vandaan, fijna kasten hoor!!

is toch wel ff wat beter dan die aopen kasten die ze ook verkopen..die iedereen neemt blijkbaar
is toch wel ff wat beter dan die aopen kasten die ze ook verkopen..die iedereen neemt blijkbaar
Linux is zo cool dat ik het koud heb
www.dch.nl
verkoopt mooiere inwin, ff kijken welke we precies hebben
IW-Q500: (bigtower)

IW-A500: (luxe kast)

IW-S500: (athlon kast)

IW-S508: (P4 kast)

de athlon en de P4 kast zijn van binnen hetzelfde, enigste verschillen zijn de voeding en de voorkant van de kast.
wil je een miditower, koop dan de athlon of de P4 kast (goede airflow, mooie stylvolle kast)
wil je een bigtower, koop dan de Q500, ook superb airflow, veel ruimte, ziet er ook professioneel uit (daarom heb ik liever In-Win dan Aopen)
verkoopt mooiere inwin, ff kijken welke we precies hebben
IW-Q500: (bigtower)
IW-A500: (luxe kast)
IW-S500: (athlon kast)
IW-S508: (P4 kast)
de athlon en de P4 kast zijn van binnen hetzelfde, enigste verschillen zijn de voeding en de voorkant van de kast.
wil je een miditower, koop dan de athlon of de P4 kast (goede airflow, mooie stylvolle kast)
wil je een bigtower, koop dan de Q500, ook superb airflow, veel ruimte, ziet er ook professioneel uit (daarom heb ik liever In-Win dan Aopen)