Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal de pc voornamelijk gebruiken om mee te gamen (spelen zoals assetto corsa, f1 2017, counter strike etc.) Ik hoop toch wel minimaal 1080p 60 fps op high te halen bij nieuwere titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer 1400 euro om te besteden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en cpu voor het gamen. Een ssd voor OS etc en hdd voor opslag van games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk altijd alles van Intel gehad en heb hier fijne ervaring mee. Dus dit zou voor mij ook de eerste keuze zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minder geluid is natuurlijk altijd fijn maar is voor mij zeker geen reden om gelijk honderd euro meer te betalen.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build gebruikt die naar mijn idee kan wat ik verwacht. Ik hoop dat jullie misschien nog tips hebben of aanbevelingen hoe ik de build kan verbeteren.
Ik heb al gekeken naar
Dit is de build die ik bij elkaar heb gezocht.
Alvast bedankt voor de tips en hulp!
Ik zal de pc voornamelijk gebruiken om mee te gamen (spelen zoals assetto corsa, f1 2017, counter strike etc.) Ik hoop toch wel minimaal 1080p 60 fps op high te halen bij nieuwere titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ongeveer 1400 euro om te besteden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsenbord neem ik mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart en cpu voor het gamen. Een ssd voor OS etc en hdd voor opslag van games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb eigenlijk altijd alles van Intel gehad en heb hier fijne ervaring mee. Dus dit zou voor mij ook de eerste keuze zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minder geluid is natuurlijk altijd fijn maar is voor mij zeker geen reden om gelijk honderd euro meer te betalen.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een build gebruikt die naar mijn idee kan wat ik verwacht. Ik hoop dat jullie misschien nog tips hebben of aanbevelingen hoe ik de build kan verbeteren.
Ik heb al gekeken naar
Dit is de build die ik bij elkaar heb gezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 175,55 | € 175,55 |
| 1 | Gigabyte B360M D3H (rev 1.0) | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB (rev. 2.0) | € 445,- | € 445,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 39,49 | € 39,49 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Acer XF240H Zwart | € 205,49 | € 205,49 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 154,65 | € 154,65 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 75,05 | € 75,05 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 97,90 | € 97,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.373,48 | |
Alvast bedankt voor de tips en hulp!