Ik heb sinds kort een p4 1.5 Ghz, maar ik kan er geen spellen op spelen, omdat de spellen nog niet gemaakt zijn voor p4, weet iemand want ik het best hieraan kan doen:'(
Verwijderd
Die computer aan mij verkopen voor 250 gulden.
Eerlijk gezegd lijkt me dat dat aan jezelf ligt. Alle spellen zouden moeten draaien tenzij je jezelf een oor heb laten aannaaien in de zin van een zeer slecht onderdeel in de machine... Zoals de videokaart.
Eerlijk gezegd lijkt me dat dat aan jezelf ligt. Alle spellen zouden moeten draaien tenzij je jezelf een oor heb laten aannaaien in de zin van een zeer slecht onderdeel in de machine... Zoals de videokaart.
Probeer ff duidelijk te stellen wat nou je probleem is
, en een beetje compleet a.u.b, want dit klinkt nergens naar
, tuurlijk kun je wel spellen spelen op een p4.
geen games??...nou, dat is een goeie...leg eens uit wat er gebeurd of niet....meer info graag,...
Tubes....It's what make music music!
Whahahaha
Ik nomineer deze voor topic v/h jaar 2001
Ik nomineer deze voor topic v/h jaar 2001
Pannenkoekje, reply dan even, anders ga ik je beschuldigen van het plaatsen van een HOAKS en krijg je al snel een SLOTJE.Op dinsdag 17 juli 2001 19:56 schreef quib het volgende:
Ik heb sinds kort een p4 1.5 Ghz, maar ik kan er geen spellen op spelen, omdat de spellen nog niet gemaakt zijn voor p4, weet iemand want ik het best hieraan kan doen:'(
Ik wil niet dreigen, maar je helpen
Wat werkt er dan niet, wat zijn de rest van de specs e.d. .. als je dus niet dat soort dingetjes erbij zet dan lijkt het wel nep namelijk enzo.. succes!
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()