Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zal vooral gebruikt worden voor 3D modelleren, simulaties voorbereiden en gamen en als ik er niet achter zit zullen er simulaties draaien. Bij het grootste project tot nu toe heb ik minimaal 26GB ram nodig en de Modellen blijven groter en ingewikkelder worden dus ik verwacht in de toekomst nog wel meer nodig te hebben).
4K scherm is vooral voor de ruimte met modelleren hoef niet op de hoogste settings te kunnen gamen.
Oude hardware zal doorschuiven naar de "server".
Max 2500 maar liever minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb de PSU net vervangen dus die mag mee en de SSD.Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral veel geheugen voor FEA simulaties (32GB nu maar met mogelijkheid voor 64GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet redelijk mobiel zijn dus graag ITX formaat
Optische uitgang voor geluid
Ga je overklokken?
Indien mogelijk een kleine overclock maar verwacht er niet veel van in zo'n kleine behuizing
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er misschien kleine mATX behuizingen die ik zou moeten overwegen zodat ik toch voor socket 1151 kan gaan?
Zal vooral gebruikt worden voor 3D modelleren, simulaties voorbereiden en gamen en als ik er niet achter zit zullen er simulaties draaien. Bij het grootste project tot nu toe heb ik minimaal 26GB ram nodig en de Modellen blijven groter en ingewikkelder worden dus ik verwacht in de toekomst nog wel meer nodig te hebben).
4K scherm is vooral voor de ruimte met modelleren hoef niet op de hoogste settings te kunnen gamen.
Oude hardware zal doorschuiven naar de "server".
- 3D CAD modelling (Fusion 360, Inventor, Solidworks)
- FEA simulaties(Ansys, Fusion 360, Inventor, Solidworks)
- Programmeren(VB.net, python in visual studio)
- Gaming (GTA, PUBG, en veel oudere spellen die overal op draaien)
Max 2500 maar liever minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb de PSU net vervangen dus die mag mee en de SSD.Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral veel geheugen voor FEA simulaties (32GB nu maar met mogelijkheid voor 64GB)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet redelijk mobiel zijn dus graag ITX formaat
Optische uitgang voor geluid
Ga je overklokken?
Indien mogelijk een kleine overclock maar verwacht er niet veel van in zo'n kleine behuizing
Wat verwacht je van ons?[i]
Zijn er misschien kleine mATX behuizingen die ik zou moeten overwegen zodat ik toch voor socket 1151 kan gaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7820X (Boxed) | € 445,- | € 445,- |
| 1 | ASRock X299E-ITX/ac | € 399,- | € 399,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 539,- | € 539,- |
| 1 | Corsair Obsidian 250D | € 85,99 | € 85,99 |
| 1 | LG 27UD58 Zwart | € 296,45 | € 296,45 |
| 1 | Noctua NH-L9x65 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Kingston 32GB DDR4 2666MHz Kit | € 350,- | € 350,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 1TB | € 320,13 | € 320,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.480,52 | |