Hallo. Ik ben op zoek naar een streamer voor spotify en radio streaming. Speel nu met een chromecast 1 maar dat kan beter. Gister een nad c356 gekocht en wil nu graag de rest ook updaten. Budget tot 500 euro maar liever wat minder. Ik zit zelf te denken aan een bluesound node 1 maar die past niet in mijn meubel. Ik hoor graag wat meer opties. Mvg.
Vraag
Alle reacties
Yamaha WX-AD10 MusicCast Streamer is voor het geld (~€140) wel een erg leuk apparaat volgens mij.
https://www.homecinemamag...yamaha-wxad-10-musiccast/
https://www.trustedreviews.com/reviews/yamaha-wxad-10
Prijs/kwaliteit verhouding is onverslaanbaar volgens mij, als je iets zoek wat beter is dan de Chromecast (die nog wel eens wifi issues heeft o.a.).
https://www.trustedreviews.com/reviews/yamaha-wxad-10
Prijs/kwaliteit verhouding is onverslaanbaar volgens mij, als je iets zoek wat beter is dan de Chromecast (die nog wel eens wifi issues heeft o.a.).
De bron is het belangrijkste onderdeel van je installatie, moet je niet op besparen. De Wxa-50 van 400;euro is een beter apparaat. Ik zou die ax10 niet nemenVerwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:19:
Ok , dank je voor deze. Ik ken alleen de wxa. En die is ruim 400 euro meen ik.
Misschien beter wat meer neer leggen voor een gebruikte Node 2... Jammer dat ik las dat de Nad MT2 geen Spotify meer ondersteund...
Ruil de C356 in voor een bluesound powernode 2, ook NAD technologie.Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 13:44:
Hallo. Ik ben op zoek naar een streamer voor spotify en radio streaming. Speel nu met een chromecast 1 maar dat kan beter. Gister een nad c356 gekocht en wil nu graag de rest ook updaten. Budget tot 500 euro maar liever wat minder. Ik zit zelf te denken aan een bluesound node 1 maar die past niet in mijn meubel. Ik hoor graag wat meer opties. Mvg.
Ik heb vandaag een WXAD-10 gekocht, hoop hem vanavond aan te sluiten en te testen op mijn NAD T-744 - zal mijn ervaringen delen (als ik eraan denk
)
edit: Gisteren even snel aangesloten en moet dus nog goed gaan zitten om te luisteren, maar valt heel niet tegen volgens mij:
Spotify Premium is vereist (heb ik niet) dus Deezer geprobeerd en dat klonk zo op het eerste gehoor prima
BT streaming ook geen centje pijn, maar kwaliteit afhankelijk van de telefoon (volume van mijn telefoon via BT gaat niet heel hoog, dus moet dan de receiver op een hoger volume zetten)
Zoals aangegeven, moet nog even tijd nemen om echt te luisteren, maar volgens mij is dit best een goede koop
edit: Gisteren even snel aangesloten en moet dus nog goed gaan zitten om te luisteren, maar valt heel niet tegen volgens mij:
Spotify Premium is vereist (heb ik niet) dus Deezer geprobeerd en dat klonk zo op het eerste gehoor prima
BT streaming ook geen centje pijn, maar kwaliteit afhankelijk van de telefoon (volume van mijn telefoon via BT gaat niet heel hoog, dus moet dan de receiver op een hoger volume zetten)
Zoals aangegeven, moet nog even tijd nemen om echt te luisteren, maar volgens mij is dit best een goede koop
[ Voor 64% gewijzigd door Imperial_Master op 09-08-2018 08:53 ]
Pagina: 1